28 March 2015, 22:07
Ik heb een B230F uit een 740 van 1990 met bijbehorende kabelboom. Dit blok moet in de 240 komen.
Omdat ik de dynamo weer aan de 240 kant wil (bij de 740 zit hij bij aan bestuurderskant) en omdat de 740 kabelboom nogal uitgebreid is heb ik een kabelboom van een B200F uit een 240 (1992 oid) gehaald.
Alles lijkt op de goede plek te zitten, maar ik mis de koude startinjector die de B230 wel heeft en de B200 niet...
Kopt dat of heb ik wat gemist met overnemen?
Ook heeft de B230F 2x een temp sensor; 1x een met een witte stekker voor ECU, 1x met zwarte stekker (voor dash). Beiden hebben een dubbele draad.
De B200F had dezelfde witte stekker (ecu), maar die voor het dash was een eenvoudige amp stekker.
Dus ook daar een verschilletje.
Kortom... is het wel handig de kabelboom van B200F te nemen? Ik dacht dat het altijd wel zou passen omdat beiden met LH2.4 werken.
Omdat ik de dynamo weer aan de 240 kant wil (bij de 740 zit hij bij aan bestuurderskant) en omdat de 740 kabelboom nogal uitgebreid is heb ik een kabelboom van een B200F uit een 240 (1992 oid) gehaald.
Alles lijkt op de goede plek te zitten, maar ik mis de koude startinjector die de B230 wel heeft en de B200 niet...
Kopt dat of heb ik wat gemist met overnemen?
Ook heeft de B230F 2x een temp sensor; 1x een met een witte stekker voor ECU, 1x met zwarte stekker (voor dash). Beiden hebben een dubbele draad.
De B200F had dezelfde witte stekker (ecu), maar die voor het dash was een eenvoudige amp stekker.
Dus ook daar een verschilletje.
Kortom... is het wel handig de kabelboom van B200F te nemen? Ik dacht dat het altijd wel zou passen omdat beiden met LH2.4 werken.