Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Retroturbo.com
#1
Ff researchen voor de befaamde M90 ombouw bracht me weer eens op de site van Retroturbo.com waar ik een half jaartje geleden ook al eens aan het neuzen was. Collectie aan leuk spul voor de 240 begint groter te worden!

Ik vind de ge-cnc-de platen voor de dubbele stabi-setup er niet verkeerd uitzien, en de gedraaie bus om een M47 aandrijfas te kunnen monteren op een M90-bak in een 200 serie lijkt me ook een zeer betaalbare mogelijkheid!
http://www.retroturbo.com/?product=vrs-m...200-series
http://www.retroturbo.com/?product=doubl...200-series


En daarnaast de poly-bussen voor de voor- en achterwielophanging zijn ook erg aantrekkelijk!
http://www.retroturbo.com/?product_cat=pubushes


Iemand al ooit iets besteld via deze Engelse jongens? Als er meer interesse is voor spullen van deze jongens kunnen we wellicht een gezamenlijke aankoop organiseren?

gr,
Stevves.
Grijze 245's. '83 b21et en '92 b230 FK, gewoon, lekker vlot.
Antwoord
#2
Leuke spullen..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
#3
Valt wel mee. Te duur.
80 pond voor die dubbele stabi-adapter, tis eigenlijk schandalig. 2 stukken ijzer, en lekker zelf maken. Heb ik ook gedaan.

Verder: de coilover-sets zijn schijnbaar niet goed gemaakt, in ieder geval niet van het goede materiaal. Staat ergens iets over op turbobricks.com
Antwoord
#4
DennisvdB schreef:Valt wel mee. Te duur.
80 pond voor die dubbele stabi-adapter, tis eigenlijk schandalig. 2 stukken ijzer, en lekker zelf maken.
+1.
Antwoord
#5
Wel gaaf spul, mbt die plaatjes, tja met de juiste gereedschappen goed zelf te maken. Maar plaatjes kijken op zo'n site is al fijn!


Sent from my iPad using Tapatalk
Groetjes Arjan
Olly Jr.: 940 sedan B230fb Zf22 lpg 1992 362800 km
Olly Sr.: 240 Estate B23A M47 Lpg 1984 404000 km
Antwoord
#6
A_A schreef:Wel gaaf spul, mbt die plaatjes, tja met de juiste gereedschappen goed zelf te maken. Maar plaatjes kijken op zo'n site is al fijn!


Sent from my iPad using Tapatalk
Ik zie ook een leuke B18-20 injectieset voorbij komen, idd, als je het kunt en de spullen hebt kun je een hoop zelf, maar voorbeelden kijken is altijd handig..

Tja, bv die "stabi conector klemmen" zou bv iets kunnen zijn om een forum productje van te maken. Ik noem maar wat, wie heeft er interesse in, ik stap naar de smid om de hoek, wat kost een dikke strip alu of rvs, vraag of ik gebruik mag maken van de boorkolom en afkortzaag, doos goede kwaliteit bouten om de boel bij elkaar te houden en dan rolt er vanzelf een kostprijs plus wat voor de moeite uit..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
#7
Vlgs mij zijn die retro boys een stel polen met een engels adres.
Kan me bij bovenstaand kommentaar aansluiten.

Zitten wel hele leuke spulletjes bij...
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 L 1978 Oranje nu B19A/M46 maar wordt B230FK/M90
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)