Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Raamstickert
Regelmatig kom ik andere 240's of een verdwaalde 260 tegen, wie weet zijn het allemaal wel vvv'ers (volvolvo'ers) :lol:

Is het een ideetje om discrete raamsticker te laten maken waarop ons logo vermeld staat :?: Ik bedoel dan niet z'n sjonnie-met-golfje-sticker maar gewoon bv een doorzichte waar het logo op vermeld staat...

Voor op de estate kannie heel mooi op de achterste zijruiten...

Kunnen we ook gelijk een nieuw oh-topic openen: vvv'er gespot ? meld het hier !
cht niet<br /><br />Geen Volvo 240 Polar '91, wel een franse diesel<br />Honda Cb900F Boldor '81<br /><br />www.eencity.nl
Antwoord
Leuk idee.... Als je weet wat een en ander kost dan lijkt het me wel wat om ermee aan de slag te gaan!
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
Ik heb nog wel ruimte naast mijn registersticker........ :lol:

Lees: leuk idee!
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
Ik heb net bijna alle tekst van mijn Volvo verwijderd/laten verwijderen... (nu alleen de bedrijfswebsite nog op de achterruit)
Antwoord
Dus wat je bedoelt is....... ruimte zat voor een nieuwe sticker :lol: :lol:
cht niet<br /><br />Geen Volvo 240 Polar '91, wel een franse diesel<br />Honda Cb900F Boldor '81<br /><br />www.eencity.nl
Antwoord
In theorie wel, ja...
Antwoord
En dat volvolvo-plaatje op jouw avatar? Wat zou dat kosten?
Antwoord
geestschrijver schreef:En dat volvolvo-plaatje op jouw avatar? Wat zou dat kosten?

De moeite om met een platte schroevendraaier naar de sloop te rijden en van de eerste de beste Volvo de eerste 3 letters van de kofferbak af steken en opplakken Big Grin
Antwoord
Jojoman schreef:Dus wat je bedoelt is....... ruimte zat voor een nieuwe sticker :lol: :lol:

Ofwel uitzoeken die handel wat het kost voor 100 stuks ofzo Big Grin Big Grin
Antwoord
En als je het even niet meer weet, heeft Robbert nog wel wat logistieke tips voor je................... :lol:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)