Topics: 10
Gezocht, met enige spoed.
Een bestuurders stoel voor mn volvo 245.
kleur of staat boeit me niet heel veel als ie maar APKwaardig is.
Liefst omgeving arnhem/nijmegen/tiel.
Als je wat hebt hoor ik het graag.
evt. een stoel lenen voor een dag of 2 kan ook.
ik hoor het wel.
groeten Gerald
Topics: 107
Waarom vond men die stoel eigenlijk niet APK waardig vraag ik me af.
Topics: 7
volvo240glt schreef:Je wilt toch niet in een niet apk waardige stoel zitten?
gewoon andere stoel kopen zou ik zeggen
Dit dus, als een stoel niet goed is: zo snel mogelijk vervangen! Niet alleen wegens het comfort, maar vooral vanwege veiligheid.
jongens ik heb geen probleem met de stoel maar die vent van de apk wel.. rugleuning is scheef en volgens hun afkeur. zit vooral in de vulling die die niet goed meer is.
@240glt, waar kom je vandaan? en wat moet je voor de stoelen hebben?
Topics: 29
Hallo Gerald,
Ik heb ook nog twee voorstoelen voor een Volvo 245/244 met blauwe visgraat-bekleding te koop.
Ik woon in HEIJEN (20km onder NIJMEGEN).
Je hebt PB.
Topics: 256
Heb ik ook wel eens gehad, bij de rdw, toen ik een auto invoerde. De leuning zat volgens hen te los, ik heb er toen tijdelijk ergens een bout ingedraaid. Kon helaas niet blijven zitten want de stoel was daardoor niet mee verstelbaar. Maar voor de apk voldoende.
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Topics: 107
Gerald schreef:jongens ik heb geen probleem met de stoel maar die vent van de apk wel.. rugleuning is scheef en volgens hun afkeur. zit vooral in de vulling die die niet goed meer is.
Daar wordt mijn auto al jaren mee goedgekeurd. Ik denk dat zowat bijna de helft van alle 240's in meer of mindere mate vanwege gescheurd schuim een scheve rugleuning heeft.
Ik zou in jouw geval volgend jaar maar een andere APK garage nemen .
Topics: 13
6 May 2013, 17:42
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 6 May 2013, 17:44 door Rik Tuin.)
Of andere stoelen plaatsen van later type, bijv. de 850. Wereld van verschil in comfort.
Ben al geregeld bezig geweest met de rugleuning van 240 stoelen. Is niet enkel een kwestie van gescheurd schuim maar ook (en vooral) een kwestie van een slappe constructie van het metalen gedeelte van de leuning. Je buigt de leuning moeiteloos heen en weer. Is weinig aan te doen, zelfs het in lassen van schetsplaatjes etc. bood geen soelaas.
Niets wordt er, helemaal niets, uit talloos veel miljoenen.
topic mag gesloten worden, stoel is inmiddels gevonden en gemonteerd.
gr Gerald