Topics: 16
Een vriend van me wil wel een sway bar voor me buigen op zijn werk,
kan iemand mij helpen met de maten hiervoor.
Het is voor me 145 voor en achter.
Foto's etc zijn ook welkom
groet, Jeroen
Topics: 52
Is zon ding niet van verenstaal gemaakt?
poeh, daar vraag je me wat,.... zou het niet weten.
Hoe kom ik daar achter,..
Durf het niet te zeggen. Is ook maar een aanname van mijn kant dat het verenstaal zou zijn. En dat is niet eenvoudig te buigen.
Topics: 39
Uiteraard van verenstaal of een equivalent ervan, anders breekt het wel heel snel.
Maar zo te horen wil je iets maar wil je er ook niet echt bij nadenken.
Voor de voorkant kan je makkelijk je eigenste opmeten en die laten maken dikker.
De achterkant moet je ff googlen want er zijn verschillende montage mogelijkheden en moet je zelf ff iets verzinnen
Voor zover ik weet is verenstaal dus niet zo 1, 2, 3 te buigen zoals met normaal staal. Zal wel een uitgloei procÃdà aan te pas komen of iets dergelijks. Als het zo simpel was lieten we natuurlijk allemaal wel even wat buigen bij de smid ipv 250 eu af te rekenen bij ipd.
Topics: 4
Verenstaalkwaliteiten worden gekenmerkt door een hoge rekgrens. Hierdoor kunnen deze kwaliteiten grote vervormingen (energie) opnemen zonder plastisch te deformeren. De zo opgeslagen energie kan later weer afgegeven worden. Door de hoge sterkte en daarmee hoge hardheid hebben verenstaalkwaliteiten tevens een goede weerstand tegen met name abrasieve slijtage. Verenstaal kan zowel als band of als draad geleverd worden.
Afhankelijk van de kwaliteit kan de hoge sterkte op drie manieren bereikt worden:
• Harden en ontlaten voor met name het ongelegeerde en laaggelegeerde verenstaal
• Patenteren gevolgd door koud natrekken, toegepast voor verenstaaldraad
• Kouddeformatie voor niet thermisch hardbare kwaliteiten zoals roestvast verenstaal.
google is my friend
Verenstaalkwaliteiten worden gekenmerkt door een hoge rekgrens. Hierdoor kunnen deze kwaliteiten grote vervormingen (energie) opnemen zonder plastisch te deformeren. De zo opgeslagen energie kan later weer afgegeven worden. Door de hoge sterkte en daarmee hoge hardheid hebben verenstaalkwaliteiten tevens een goede weerstand tegen met name abrasieve slijtage. Verenstaal kan zowel als band of als draad geleverd worden.
Afhankelijk van de kwaliteit kan de hoge sterkte op drie manieren bereikt worden:
⢠Harden en ontlaten voor met name het ongelegeerde en laaggelegeerde verenstaal
⢠Patenteren gevolgd door koud natrekken, toegepast voor verenstaaldraad
⢠Kouddeformatie voor niet thermisch hardbare kwaliteiten zoals roestvast verenstaal.
google is my friend
Wat doe ik verkeerd!?
Elke keer als ik een bericht plaats, krijg ik de melding dat er iets niet goed gegaan is met het plaatsen en dat ik het over 15 seconden nog eens moet proberen.
Tot zover niks aan de hand.
Maar als ik het vervolgens nog es plaats, gaat het plaatsen wÃl goed, maar staat het er twee keer????????
Wat doe ik verkeerd?
Vooralsnog bedankt voor de informatie, ik heb volledig weinig kennis van metalen, dus op dat vlak weet ik niet waar te beginnen
met zoeken, en als ik dan aan het googlen ben kom je van het 1 in het andere iets wat dan ook weer leuk of interresant is.
Die vriend van me vertelde me dat hij dit wel kan bewerken, buigen enzo
Maar ga vanavond ff lekker surfen, maar nu eerst me voorscherm spuiten.
Overigens erikhans het melding krijgen en dat het dan vervolgens 2 x word geplaatst heb ik ook op de pc en apple.
de ene keer gaat het in 1 keer goed de andere keer niet