Topics: 6
Ik heb originele hoofdsteunen voor de achterbank van 164, maar niet het bevestigingsmateriaal. Nu denk ik dat de buisjes van de voorstoelen kunnen gebruikt worden maar weet iemand hoe deze ter hoogte van de voorziene gleuf in het hout vd achterbank moet worden vastgemaakt?
Topics: 69
Volgens mij zijn hoofdsteunen voor significant anders dan de originele hoofdsteunen van een achterbank van een 164TE.
Plaatje
![[Afbeelding: Volvo164TE-rugleuning-hoofdsteunen.jpg]](http://www.oudevolvo.nl/blog/wp-content/uploads/2011/09/Volvo164TE-rugleuning-hoofdsteunen.jpg)
Zie ook:
Zeer zeldzame Volvo 164 TE rugleuning met hoofdsteunen
Topics: 288
had er maar iemand zo'n setje, al valt het uit elkaar, kan het iig gekopieerd worden...
Topics: 69
Willem en Willem in Nij Beets hebben op dit moment een cognac kleurige achterbank met hoofdsteunen te koop voor 100 euro.
Zie ook mijn
Facebook post van 19 oktober
Topics: 288
17 December 2012, 14:10
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 17 December 2012, 15:54 door Jambon.)
oudevolvo schreef:Willem en Willem in Nij Beets hebben op dit moment een cognac kleurige achterbank met hoofdsteunen te koop voor 100 euro.
Zie ook mijn Facebook post van 19 oktober
...heb ze gemeeld.. mocht het wat worden, dan lijkt het me geinig om ens te zien hoe eea kan worden nagemaakt, en dat kan altijd ntl, moet dan wel de moeite lonen..
Edith.. steunen zijn los verkocht, helaas..
Topics: 15
Jambon schreef:...heb ze gemeeld.. mocht het wat worden, dan lijkt het me geinig om ens te zien hoe eea kan worden nagemaakt, en dat kan altijd ntl, moet dan wel de moeite lonen..
Edith.. steunen zijn los verkocht, helaas..
Hoi, ik heb deze gekocht en ben bezig met ze te installeren . Ik zal wat foto's maken als het klaar is . Een tip van de sluier in de achterbank onder het hout zit een metalen plaatje met de gaatjes reeds voorgeboord. Voor de rest gebruik ik grijze electriciteitsbuizen en koppelmateriaal voor electriciteit. Lijkt goed te werken . Zoals gezegd , als het klaar is zet ik een collectie fotootjes.
Topics: 15