Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
244: sleutels in de kofferbak!
Ik heb mijn autosleutels in de kofferbak laten liggen. Ik heb nog wel een reservesleutel van de deuren, maar daar heb ik nu niets aan.

Weet iemand hoe het slot van de kofferbak zo schadevrij mogelijk is te kraken?

Ik kijk uit naar jullie inbrekerservaringen!

Wim van der Zel
Antwoord
Als er geen LPG tank in de weg zit....via het ski-luikje misschien.
Antwoord
Ja of even de rugleuning eruit pakken. Dan kan zelfs de lpg tank nog wel omzeilen denk ik.
Volvo 142 '72 Gesloopt
Volvo 240DL '88 Verkocht
Volvo S70 '97 Verkocht
Volvo V70 '08 --> Daily driver
Volvo 242 Turbo Projectje --> http://volvolvo.nl/threads/9146-Mijn-Volvo-242-turbo
Volvo 940 '90 Carbagerun project -->http://volvolvo.nl/threads/14646-carbage...ditie-2014
Antwoord
Ik heb er weleens eentje gehad die je met een brede schroevendraaier kon verdraaien, dus openen. Maar van welk bouwjaar is de auto?
945 GL 1993 en de V70 t6 uit 2011 Flamengo red.
Wat kan het leven lekker zijn in een Volvo.
Antwoord
Toevallig niet toch verrotte reservewielbakken die toch aangepakt moeten worden?
Neem de kant zonder reservewiel en maak die van onderaf open.
Bekijk ook mijn website en blog www.oudevolvo.nl
Antwoord
Er is veel niet in orde aan de wagen maar de wielkasten horen hier helaas niet bij..
Er zit inderdaad een rete grote gastank direct achter de bank. Kan eens kijken of ik er links of rechts voorbij kan.
Ook wel de moeite om het slot eens een tikje te geven met een grote schroevendraaier...

Thanks!
Antwoord
Ik heb ook vaak de angst mijn sleutels daar per ongeluk neer te leggen...
Misschien met zo'n antenne met een magneetje eraan proberen de sleutels via de achterbank te 'vangen'
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Nee, geen tikje geven. Gewoon schroevendraaier in het gleufje en draaien maar.
945 GL 1993 en de V70 t6 uit 2011 Flamengo red.
Wat kan het leven lekker zijn in een Volvo.
Antwoord
Nou, hij is open hoor. Via de bank of hoedenplank was uitgesloten: zit teveel plaatwerk en een tank in de weg.
Met een schroevendraaier met beleid lukte niet.
Wel met geweld.
Nu is het slot eruit, maar de pal zit ernog. Dus met vinger in het slotgat handbediend!

Dank, mannen.
Antwoord
Handig toch die Volvo's :-)
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Fietsendrager op kofferbak sedan ***t_blijft_behelpen*** 2 3.614 3 January 2010, 19:18
Laatste bericht: ***t_blijft_behelpen***

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)