Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
lek !
Je zult het altijd zien.........
voorheen een droge auto, na de opknap beurt water bij je voeten,
waar komt het dan vandaan !!!!!
wij dachten het gevonden te hebben, het kleine driehoek raampje ! dicht gekit (gebruiken dat toch nooit )
maar na de volgende regen bui....... weer een natte vloer :mad:
verder zoeken, kachel slangetje stuk dit tijdelijk vervangen met een ander slangetje (origineel niet aan te komen ?)
maar helaas dit is ook de boosdoener niet.
nu gaan we v/d week aan de gang met de tuinslang ! bekleding onder weer los en maar sproeien !!! hopelijk zien we
dan waar het vandaan komt.:confused: het is wel balen, de auto is echt heel mooi geworden dan valt dit erg tegen, hopelijk vinden we het euvel snel !!!! iemand nog ideeen of tips !!!!
M VR Grt Marry :wave:
Antwoord
is de ruit wel goed dicht Marry..? anders kom ik graag even mee snuffelen..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Je zegt dat de auto opgeknapt is, zijn er ook dingen gespoten? Heeft de spuiter tevens de ruiten er opnieuw ingezet? Zo ja, ga eens naar hun terug want dit hoort onder een stukje in mijn ogen.

enne succes met de zoektocht. Met 2 man en een slang moet je een eind kunnen komen in mijn ogen.
Antwoord
Over wat voor auto praten we?
Kachelkraan al gecontroleerd?
Antwoord
145, die auto ken je zelfs. Wink
Volvo S80 Turbo 2002 & 740 GLE 1990

http://Volvotips.com
Antwoord
Hallo ! het gaat inderdaad over een 145 bj 1971
en , ja hij is helemaal op nieuw gespoten ! de voor ruit is er niet uit geweest .... echter de sierlijst klemmetjes zijn er wel een
paar af gebroken waar door helaas de lijst niet overal goed gesloten zit. mij is verteld dat dit er niet toe doet !
kachel kraan !!!! komt hier zoveel water door dan !
Bedankt voor het mee denken !!!
Antwoord
Hallo !
het is zeer beslist regen water ! alle andere vloeistoffen zijn gecontroleerd, lekt nergens !
M Vr Grt Marry
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)