Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
koplampeneuvel
sinds gisteren doen m'n koplampen het soms wel/soms niet.
lampen verwisseld, bedrading gecontrolleerd, zekering + zekeringkast gechecked, schakelaar dito ( maar ze staan altijd aan!)
grootlicht doet het wel, running daylights ook, maar gewone koplampen Idea niet*^%$^*( :roll:
iemand een goed idee?
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
PP schreef:sinds gisteren doen m'n koplampen het soms wel/soms niet.
lampen verwisseld, bedrading gecontrolleerd, zekering + zekeringkast gechecked, schakelaar dito ( maar ze staan altijd aan!)
grootlicht doet het wel, running daylights ook, maar gewone koplampen Idea niet*^%$^*( :roll:
iemand een goed idee?

Hoe is het met het relais?

Gr Wink
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
Antwoord
ergens misschien iets niet in orde met de aarding bij de koplampunit zelf? Bedrading voorrin?
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
denk eerder aan water( accu was ook enigszins nattig) :evil: :evil: :evil:
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
Dat denk ik niet. Het groot licht en normaal licht zitten in 1 stukke glas, dus dan zou groot licht het ook niet goed moeten doen. Zekeringen goed gechecked? Big Grin Misschien de schakelaar toch? Ik had het bij wel eens als het 's morgens vroeg erg koud was en ik zette de schakelaar om, duurde het gewoon ff 2 seconden voor de lichten aan gingen En ik had 't idee dat dat aan de schakelaar lag. Misschien de contactjes van die schakelaar ff schoonkrabben?
Antwoord
Meten = weten :wink:
Krijg je wel 12 volt op de pen van je dimlicht?
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
nog niet gechecked, maar soms dus wel licht, soms ook niet, terwijl de lampen goed zijn :roll: :roll: :roll:
Antwoord
Helpt een paar keer snel verwisselen tussen groot licht en normaal licht?
Heb een keer hetzelfde gehad maar dan met het groot licht. Deze gingen slechts 1 keer op de pakweg 5 keer aan. Bleken ingebrande kontacten van het wissel relais te zijn...
Antwoord
waar zit dat wisselrelais?
Antwoord
ik heb het ook gehad, bij mij was het een relais achter het dashboard, ik geloof die voor grootlicht...op het oude forum staat misschien nog info...zal 's kijken
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)