Shit, waarom ging die auto bij groen ligt nou juist stoppen?!
Voldoende afstand, maar volkomen onverwacht, daardoor zat ik er toch bovenop. Stopte die eerste auto, die daar achter er tegen aan. En ik toen als derde.
Gelukkig iedereen nog heel.
Maar dit is minder leuk:
Begon een beetje het idee te krijgen dat de laatste tijd van onze Volvo ingegaan is, want er zijn al een paar dingen die dringend aandacht nodig hebben:
- Laswerk aan het plaatwerk
- De voorpijp is laatst door roest losgekomen van de middendemper. (Tijdelijk opgelost met alu-folie en ijzerdraad....)
- De koppeling gaat het binnenkort volgens mij begeven (zo nu een dan zingend geluid)
- En nu dan ook nog eens deze schade.
Gisteren zelfs al ads bekeken, zag nog een mooie 740 sedan.
Maar dat was allemaal gisteren, ben vandaag een beetje positiever.
En wellicht zijn er hier nog mensen die me ofwel stimuleren deze blauwe gewoon weer netjes te krijgen, ofwel me adviseren een ander exemplaar te gaan zoeken?
Voldoende afstand, maar volkomen onverwacht, daardoor zat ik er toch bovenop. Stopte die eerste auto, die daar achter er tegen aan. En ik toen als derde.
Gelukkig iedereen nog heel.
Maar dit is minder leuk:
Begon een beetje het idee te krijgen dat de laatste tijd van onze Volvo ingegaan is, want er zijn al een paar dingen die dringend aandacht nodig hebben:
- Laswerk aan het plaatwerk
- De voorpijp is laatst door roest losgekomen van de middendemper. (Tijdelijk opgelost met alu-folie en ijzerdraad....)
- De koppeling gaat het binnenkort volgens mij begeven (zo nu een dan zingend geluid)
- En nu dan ook nog eens deze schade.
Gisteren zelfs al ads bekeken, zag nog een mooie 740 sedan.
Maar dat was allemaal gisteren, ben vandaag een beetje positiever.
En wellicht zijn er hier nog mensen die me ofwel stimuleren deze blauwe gewoon weer netjes te krijgen, ofwel me adviseren een ander exemplaar te gaan zoeken?
Volvo V70 (2001)
Volvo 940 (1997) Peugeot 205 (1997) Volvo 240 Estate (1986) Porsche 924 (1983)
Volvo 940 (1997) Peugeot 205 (1997) Volvo 240 Estate (1986) Porsche 924 (1983)