Topics: 38
Hallo,
De achterste wielkastranden van m'n 240 worden aangapakt.
Ten minste aan 1 kant zal er gelast moeten worden.
Mijn vraag: zijn er verschillende leveranciers voor plaatwerk ? En zijn er kwaliteitsverschillen ?
En zijn er ook pasklare stukken voor de binnenkant van de wielkasten beschikbaar ?
G
Topics: 30
Ik had mijn wielranden van Klokkerholm of Kokkerholm. Die heb ik ooit bij Nordicar gehaald. Later heb ik nog eens dorpels besteld volgens mij bij:
http://www.euro-autoparts.nl/index.php?t...=plaatwerk
Topics: 38
Hansepans,
Bedankt voor de link.
Maar ook via jouw link: vanwaar het grote prijsverschil tussen partnr 9025553 en partnr 9030583 ? Is dat dikker plaatwerk ?
Domme vragen waarschijnlijk, maar ik ben geen lasser.
G
Topics: 163
De ene is de binnen- de ander de buitenkant. Die binnenkant zit misschien meer werk aan (rond).
Topics: 30
Ik denk dat het inderdaad zo is, want verschillende onderdelen = verschillende bewerkingen = (vaak) verschillende prijzen.
Als je straks de klus achter de rug is zou ik er meteen kunststof wielkuipen is erin zetten. Ze zijn speciaal voor de 240 (aftermarket) te koop. Maar dat vond ik te duur. Ik heb op de sloop de kuipen uit een 940 gehaald en de ronding van de spatbord rand er zelf in gemaakt met stanleymes, hetelucht föhn (verfbrander kan ook niet te dichtbij houden) en carrosserie kit.