Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
spanningsstabilisator volvo145
Volvisten,

Ben vandaag bezig geweest met het proberen aan de praat te krijgen van mijn temp.meter en brandstof meter op het dashboard.
DAsh eruit gehaald en er achtergekomen dat de spanningsstabilisator die de spanning voor beide regelt het niet meer regelt.
Nu heb ik de spanningsstabi eruit gehaald open gemaakt en morgen even een onderdeeltje kopen de UA 7805 C,.....nu vraag ik me alleen af
of het klopt er is namelijk al aan gefabriekt met een texas-instrument (kan me niet voorstellen dat dat af fabriek zo was).
En er zijn maar 2 van de 3 contacten gebruikt .

Groet de Klaessens
Antwoord
Heren heren, Ik wilde even melden dat ik voor 90 cent en wat solderen mijn spanningstabilisator heb gemaakt.
En alles doet het weer Confusedmile:. Het dingetje had ik gekocht bij Hec een elektronika winkel in Delft.

Groet, Klaes
Antwoord
klaes schreef:Heren heren, Ik wilde even melden dat ik voor 90 cent en wat solderen mijn spanningstabilisator heb gemaakt.
En alles doet het weer Confusedmile:. Het dingetje had ik gekocht bij Hec een elektronika winkel in Delft.

Groet, Klaes
Hec bestaat nog..?! ik heb destijds Goris ter ziele zien gaan..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Goris ken ik dan weer niet, maar ja Hec op de molenstraat in delft, was de er nog noiit geweest, een heel leuk rommelig winkeltje.
Antwoord
klaes schreef:Heren heren, Ik wilde even melden dat ik voor 90 cent en wat solderen mijn spanningstabilisator heb gemaakt.

Groet, Klaes

Ja klopt ergens zijn goedkoop zelf te maken

Hier staat ook nog wat nuttigs:

http://www.k-jet.org/articles/projects/i...egulators/
Antwoord
Wat ben je toch handig Roentje.
Groeten van Frans
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Spanningsstabilisator blokje chrisvhout 3 656 23 August 2024, 22:13
Laatste bericht: chrisvhout
  GEZOCHT spanningsstabilisator volvo245GLTturbo 2 2.453 10 May 2013, 10:04
Laatste bericht: volvo245GLTturbo

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)