Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Onderspoiler netjes vastzetten
Ik wil graag een onderspoiler onder mn voor bumper hangen. Ik heb de dikke aluminium bumpers.

Als ik zo in Vadis kijk, lijkt het erop dat het letterlijk bolt-on is.
[Afbeelding: th_bumpers.jpg]

De bumper zelf is gaatjes loos (de spoiler moest nog uitgevonden worden toen de auto uit de fabriek kwam). Is het echt zo dat je gewoon een paar gaatjes in de bumper moet boren? Lijkt me vreemd omdat je dan de boutjes onderuit ziet komen?
Antwoord
Ik ben het zelfde van plan. Ook bij mij zitten er geen gaatjes in mijn alu bumper. Mijn schoonpa heeft een 242 bertone en die heeft gewoon slotboutjes genomen en het draad naar boven laten steken dan zie je er niets van. Ik vraag me alleen af hoe ik de gaatjes in mijn alu bumper op de goede plek krijg. Bij mijn schoonpa zaten de gaatjes er al in van de vorige eigenaar.
Antwoord
DopdeDouwer schreef:Ik wil graag een onderspoiler onder mn voor bumper hangen. Ik heb de dikke aluminium bumpers.

De bumper zelf is gaatjes loos (de spoiler moest nog uitgevonden worden toen de auto uit de fabriek kwam). Is het echt zo dat je gewoon een paar gaatjes in de bumper moet boren? Lijkt me vreemd omdat je dan de boutjes onderuit ziet komen?

Ja, en draad naar boven.
Volvo 244 DL 1974
Antwoord
DopdeDouwer schreef:Ik wil graag een onderspoiler onder mn voor bumper hangen. Ik heb de dikke aluminium bumpers.

wat is Vadis? kan ik daar ook bij komen?
Antwoord
Gewoon een paar kleine gaatjes boren en een tiewrap er doorheen janken. 5 minuten werk.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  How-To netjes demonteren Besturders stoel 240 KennOne 1 3.013 3 March 2016, 16:26
Laatste bericht: asterix
  How to voor bumper er netjes afhalen 240 Polar KennOne 2 3.552 1 December 2015, 17:37
Laatste bericht: KennOne
  vastzetten scharnier achterklep jaapj 2 2.537 7 December 2011, 11:26
Laatste bericht: jaapj
  Hondenrek vastzetten lars 2 2.305 21 October 2011, 22:41
Laatste bericht: lars
  GPS vastzetten paulb 1 1.994 18 September 2010, 16:02
Laatste bericht: jos245
  Matten vastzetten Sid 8 4.970 7 May 2010, 18:53
Laatste bericht: Jambon

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)