13 May 2012, 11:02
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 13 May 2012, 11:36 door patrick2wd.)
goedensmorgens allen,
afgelopen dagen al enkele keren gehad en ook alleen met afremmen, dat de de brandstof (gas/ lpg dus) ontploft in de uitlaat..
niet eerder gehad, waar zou dit aan kunnen liggen?
teveel gas aanvoer?
ontsteking te laat (ben ik helemaal niet aan geweest)
vocht (kan ook een oorzaak van knallen zijn)
maar omdat dit de laatste dagen zich enkele keren heeft voorgedaan, ben ik benieuwd wat het zou kunnen zijn..
en omdat ik de motor niet heb aangeraakt.. ja, twee maanden geleden nieuwe kabels erop en nieuwe verdeler kap..
nu ik eraan denk, liep ie gisteren bij t starten ook op 3 poten, maar dat is na 30 seconden weg..
hoe dan ook,
tips en/ of advies..
is welkom,
mooie dag,
edit..
nu ik eraan denk..
biltema verdelerkapje paste niet (zat geen inkepinkje in)
rotor wel, die is dus vernieuwd..
afgelopen dagen al enkele keren gehad en ook alleen met afremmen, dat de de brandstof (gas/ lpg dus) ontploft in de uitlaat..
niet eerder gehad, waar zou dit aan kunnen liggen?
teveel gas aanvoer?
ontsteking te laat (ben ik helemaal niet aan geweest)
vocht (kan ook een oorzaak van knallen zijn)
maar omdat dit de laatste dagen zich enkele keren heeft voorgedaan, ben ik benieuwd wat het zou kunnen zijn..
en omdat ik de motor niet heb aangeraakt.. ja, twee maanden geleden nieuwe kabels erop en nieuwe verdeler kap..
nu ik eraan denk, liep ie gisteren bij t starten ook op 3 poten, maar dat is na 30 seconden weg..
hoe dan ook,
tips en/ of advies..
is welkom,
mooie dag,
edit..
nu ik eraan denk..
biltema verdelerkapje paste niet (zat geen inkepinkje in)
rotor wel, die is dus vernieuwd..

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)