23 April 2012, 21:57
Vind deze wielen wel mooi en vooral met die originele volvo naafkappen.
Maar weet iemand of er iets anders te verzinnen is dan alleen maar die naafdeksel aan te draaien? Lijkt me met normale rechtse draad dat deze naafdeksels aan een kant gemakkelijk zulllen neigen los te lopen. Dat wil ik graag voorkomen maar volgens mij is er geen "normale" borgingsmethode.
Of heeft iemand een lumineus idee?
Maar weet iemand of er iets anders te verzinnen is dan alleen maar die naafdeksel aan te draaien? Lijkt me met normale rechtse draad dat deze naafdeksels aan een kant gemakkelijk zulllen neigen los te lopen. Dat wil ik graag voorkomen maar volgens mij is er geen "normale" borgingsmethode.
Of heeft iemand een lumineus idee?
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..