Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
264 camper??
http://www.speurders.nl/autos/klassieker...entie.html

Full Size 264 camper?? :?
164 73 285000+; (164 '74 340000km+ in memoriamWink 245GL '80 420000+km (Still under severe construction)
Antwoord
Hij heeft zowel een 264 als 265 in de aanbieding begrijp ik uit de advertentie.
Verkeerde foto geplaatst bij de advertentie neem ik aan.
Hij zal de 265 bedoelen maar ik vraag me af hoe je daar alle genoemde attributen in kwijt kunt. Ben wel benieuwd naar een foto.
Antwoord
Die 264 staat al VEEL langer dan een half jaar te koop
(hint: er zitten nog geen Euro-platen op :wink: )
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
Mijn hemel, wat een gedrocht die camper:
http://www.the-garage.nl/index.php?page=auto&autoid=324
79-er 242 GT B23e
Antwoord
En deze dan.............omschrijving van een 262C:

EEN UNIEKE AUTO , ER IS SLECHTS EEN ZEER BEPERKTE PRODUCTIE VAN DEZE MOOIE PINAFIRINA COUP? GEWEEST.

Dat wekt vertrouwen....... :roll: :lol:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
Ach Sander,

Die foto's geven al net zo'n goede indruk. Maar als je het toch echt wilt weten, Holten is niet ver uit de buurt voor me.

Zelf heb ik de indruk dat het bedrijf in "mindere tijden" verkeert. Het is in een paar jaar tijd al twee keer verhuisd (Lochem en Holten). Meestal is dat niet uit weelde.
Maar ja, zo als wel vaker kan ik er volledig naast zitten. Confusedhock: Confusedhock:
Gegroet,

Erik

Na 11 jaar nu zonder Volvo
Antwoord
Hoe verder je er naast zit, hoe groter de verrassing kan worden......... :twisted:

Het lijkt wel vrijdagmiddag.................. :lol:
Antwoord
scimitar schreef:Zelf heb ik de indruk dat het bedrijf in "mindere tijden" verkeert. Het is in een paar jaar tijd al twee keer verhuisd (Lochem en Holten). Meestal is dat niet uit weelde.

Misschien is de koffie toch niet zo lekker dan hij zegt :lol: :lol:

....... ??N ROESTPLEK MAAR DIE WORD DOOR ONS AANGEPAKT WANT OOK DEZE AUTO KRIJGT ONZE UNIEKE GARANTIE MEE EN DAN KUNNEN WIJ G??N ROEST TOESTAAN.EEN ZWEER STOPT NOOIT, HET ENIGE MINPUNTJE AAN DE AUTO IS EEN BESCHADIGDE ACHTERBUMPER EN HIJ MOET GRONDIG GEPOETST WORDEN, MAAR DAT VERZORGEN WIJ V??R DE AFLEVERING. KOM VRIJBLIJVEND LANGS VOOR EEN UITGEBREIDE PROEFRIT, ONZE LEKKERE KOFFIE EN ONZE FIJNE AMBIANCE MET RUIM 60 OLDTIMERS.
Antwoord
Die 264 is idd niet meer te koop want die heb ik in oktober al gekocht.

Het is idd een beetje louche figuur maar de 264 was niet verprutst en onder die doffe verweerde lak zat een goede auto.

Er staat nog wel een 262 te koop die is best netjes en van de prijs is meestal nog wel wat af te krijgen.

Ik kocht mijne voor ?1500 terwijl er in eerste instantie 3250 voor gevraagd werd.

Hij wilde van de volvo's af omdat hij er alleen maar jaguars heeft staan.

Advertenties up to date houden zal wel iets te veel moeite zijn voor hem.

De oude platen zijn inmiddels vervangen door nieuwe met euro teken erin.

De auto is ook weer apk gekeurd, vorige apk was van 1992

Als er nog mensen willen kijken, dat kan maar niet meer in Holten. Gelukkig staat de koffie in Groenlo ook klaar

Groeten JoostV6
In het verleden behaalde snelheden bieden geen voldoening voor de toekomst
Antwoord
JoostV6 schreef:Er staat nog wel een 262 te koop die is best netjes en van de prijs is meestal nog wel wat af te krijgen.

Ik kocht mijne voor ?1500 terwijl er in eerste instantie 3250 voor gevraagd werd.

Groeten JoostV6

Dat er van de prijs meestal wat af te krijgen is kun je wel een understatement noemen in dit geval: meer dan de helft van de vraagprijs eraf krijgen is mij nog nooit van mijn leven gelukt.

Zo te horen heb je hier een hele goede zaak gedaan.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)