Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LPG inbouwen 245
Heb al even gezocht, maar de zoekfunctie hier is zo slecht dat ik niks kon vinden.
Wat is de grootst mogelijk tankinhoud voor een 245 met behoud van een vlakke laadvloer? Een tankje met inhoud van 40 liter vind ik echt te klein...
Antwoord
Ik heb er hier al een gevonden met 50 liter: http://www.lpgonderdelenshop.nl/Volvo-24...-onderbouw
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord
Ziko schreef:Heb al even gezocht, maar de zoekfunctie hier is zo slecht dat ik niks kon vinden.
Wat is de grootst mogelijk tankinhoud voor een 245 met behoud van een vlakke laadvloer? Een tankje met inhoud van 40 liter vind ik echt te klein...

Onderbouw tank en ringtank op de plaats van het reserve wiel....kom je ook netto wel op 80 liter. Moet voldoende zijn.
Antwoord
Ja Patrick, dat is dus 40 liter Wink
@volvosvenka, dat klinkt redelijk. Nog goede inbouwadressen in de buurt van Arnhem?
Antwoord
2 ringtanks heb ik vaker gezien...........2 ringtanks + 1 onderbouwtank wordt wel erg zwaar

ik heb er 1 ringtank in, +/- 46 liter gaat erin, vlotter is wat bij gebogen.
245 DL 1983
Antwoord
volvosvenska schreef:Onderbouw tank en ringtank op de plaats van het reserve wiel....kom je ook netto wel op 80 liter. Moet voldoende zijn.

Is een mogelijkheid of een klein benzine tankje in de zijkant van de laadruimte dan kan het reservewiel op zijn plek blijven en dan kun je de originele benzine tank wegnemen en ik denk dat je dan bij elkaar wel 100 tot 120 ltr gastank kwijt kan.
Antwoord
wakka schreef:2 ringtanks heb ik vaker gezien...........2 ringtanks + 1 onderbouwtank wordt wel erg zwaar

Nivo regeling doet wonderen
Antwoord
RM schreef:Nivo regeling doet wonderen

Da's waar. Hoe zou het zijn met de wegligging, veel kilo's achter de achteras
245 DL 1983
Antwoord
Ziko schreef:Ja Patrick, dat is dus 40 liter Wink
@volvosvenka, dat klinkt redelijk. Nog goede inbouwadressen in de buurt van Arnhem?

Mandigers in de buurt van Eindhoven schijnt wel goed te zijn.
Antwoord
volvosvenska schreef:Mandigers in de buurt van Eindhoven schijnt wel goed te zijn.
istie ook, en hij brengt/haalt je ook nog naar het station..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  LPG3 inbouwen a.koopman 3 3.820 17 May 2012, 08:25
Laatste bericht: jos245
  Radio inbouwen Jonathan 7 4.959 20 June 2007, 09:50
Laatste bericht: Jonathan

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)