2 November 2011, 15:21
Hoi,
Mijn Volvo is nog niet klaar. Zucht. Het werk er aan even stil gestaan maar nu zijn ze weer bezig. De planning is dat ik er dit jaar nog mee kan gaan rijden, ik hoop het zo.
Er komen iedere keer weer andere zaken bij die aangepakt moeten worden.
Mijn stuurhuis van mijn 244 D6 heeft veel speling. Ben dringend op zoek naar een andere of gereviseerde maar dat valt nog niet mee.
Heeft iemand ervaring met het zelf reviseren? Er zijn setjes te koop maar is het zelf te doen? Niet door mij zelf maar mijn man is op zich handig :-)
Weet iemand of er een duidelijke ' to do' staat ergens?
Ervaringen? Hoor het graag!!
Mijn Volvo is nog niet klaar. Zucht. Het werk er aan even stil gestaan maar nu zijn ze weer bezig. De planning is dat ik er dit jaar nog mee kan gaan rijden, ik hoop het zo.
Er komen iedere keer weer andere zaken bij die aangepakt moeten worden.
Mijn stuurhuis van mijn 244 D6 heeft veel speling. Ben dringend op zoek naar een andere of gereviseerde maar dat valt nog niet mee.
Heeft iemand ervaring met het zelf reviseren? Er zijn setjes te koop maar is het zelf te doen? Niet door mij zelf maar mijn man is op zich handig :-)
Weet iemand of er een duidelijke ' to do' staat ergens?
Ervaringen? Hoor het graag!!
Daily drivers: Volvo 240 2.3 GL (91) & Saab 9.3 sportsedan 1.8 T 2006 / Eerdere Volvo's : 240 DL (86) - 245 GLT Turbo (83)- 245 GLT (91) - 850 GLE (94) - Volvo 240 2.0 i Polar (93) - Volvo 244 GL D6 (81) - 240 sedan 2.3 GL (90) -940 Estate 2.3 GLE HPT Turbo (94)- Volvo V70 2.5 T exclusive- Volvo 240 2.3.Polar (92)