Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kachel afsluiten
Ik zit met een probleem.

Tijdje terug is mijn temperatuur schuif kapot gegaan.
En nu staat mijn kachel dus altijd op vol vermogen.

Is er een manier om deze even uit te schakelen totdat ik tijd heb om het te maken.
Antwoord
geen idee of je r makkelijk bij kunt in een 200 (?) maar ik heb een buigend kabeltje, effect is het zelfde.. als ie helemaal dicht moet steek ik m'n rechterhand onder het dashboard en kan ik de klep tegen het schurbord net het laatste stukje dicht drukken.. waar het kabeltje zit aangesloten zeg maar..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Het is een 142 dus volgens mij moet het dan zelfde zijn als bij jou, maar even onder me dashboard door is niet heel makkelijk.
Antwoord
bouwjaar..?
Antwoord
hij is uit 1972 of zit het redelijk onderaan waar ik bij moet komen. Want ik zit namelijk met me zekeringkast etc.
Antwoord
dan heb je nog de liggende meter, zekeringen in het midden..? als je eerst naast de auto gaat zitten, wel de deur open .. kijk je rechts boven het gaspedaal, dan zie je een mechaniekje zitten waar ook de kachelslangen op zitten, je kunt ook een kort hefboompje zien, die zal nu bovenin zitten, vlak onder waar de kabelmantel vast zit, die kun je met de hand naar onderen drukken.. als je hem weet te vinden lukt dat ook als je in de stoel zit.. ik vermoedt dat de schuif heel is, maar dat de kabelmantel er achter is losgeschoten, doet ie bij mij ook af en toe..
Antwoord
Ik weet niet precies wat er kapot is maar denk toch wel de schuif want als ik hem naar beneden zou doen om hem aan te doen valt hij gewoon zonder weerstand naar beneden. En ook al heb ik hem bovenin staat hij nog steeds op vol.
Antwoord
dan verwacht ik dat de kabel los is, op dat moment is het een los wieltje, de kabel is de weerstand die je normaal hebt.. zelfde materiaal als je choke of motorkapkabel..
Antwoord
Greenbook...
Antwoord
Dat boekje heb ik in de auto liggen Wink.

Bedankt voor de info ik ga het zo is bekijken.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Afmetingen kachel?? Erikson 1 5.018 30 November 2015, 14:50
Laatste bericht: Marc1970
  kachel zutphen144 3 3.307 28 September 2010, 17:06
Laatste bericht: Marc1970

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)