Topics: 5
hallo vandaag mn 3e 7 serie gekocht maar daar zijn wat problemen, mee () rood interieur ) ik ben opzoek naar rode deurpanelen links voor is heel slecht en liefst allemaal en de hemel is uiteraard slecht :'( vraagje het dak met raam slinger gaat wel omhoog
maar deze moet toch helemaal open willen???? hret dakje van de 760gle tdi is electrische die gaat wel helemaal open
weet iemand hier iets van martin 730
Topics: 18
Rode interieur delen wordt lastig, de meeste kans maak je in Zweden of in de USA daar zijn deze interieurs origineel geleverd. In Nederland was een rood interieur niet leverbaar.
Het dakje is een schuif/kantel dak neem ik aan? Als je de ene kant op draait kantelt hij en als je andersom draait schuift het dakje open. Als hij niet wil schuiven moet je proberen om tegelijkertijd te draaien en dan het dakje voorzichtig naar beneden te drukken. Het dakje moet namelijke eerst een stukje zakken om weg te kunnen schuiven. Als het dakje langere tijd niet gebruikt is wil dit nog wel is vast zitten.
ja daar zat ik zelf ook aan te denken was net nog op de sloop daar staat een 960 met zwarte deurkaarten de linkerdeurkaart is uitgescheurd van de rode maar het binnenste kan ik natuurlijk weer gebruiken en de hemel haal ik ook uit de 960
Van een 960 past niet :
nee de hemel is wel anders ik heb een handbediende schuifkanteldak maar ik dacht ik snij dat dak raamopening, er gewoon uit
en het is een bevriende sloper dus het kost geen
Ik dacht dat een fase 2 bedoeld werd, maar van de fase 1 zou het wel moeten passen ja.