Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Richtingaanwijzer rechts
Ik heb het al langer gezien dat de rechter richtingaanwijzer niet goed meer houd aan de carrosserie maar gisteren tijdens het rijden heeft een vriendelijke chauffeur teken naar me gedaan dat ik me aan de kant moest zetten. Ik deed dit dan ook onmiddellijk en hij zei me dat mijn richtingaanwijzer er uithing. Veel dank voor die chauffeur want anders was ik de richtingaanwijzer vermoedelijk kwijt geraakt.
Ik heb nadat ik thuis kwam direct bekeken wat het probleem was en maakte volgende foto's: http://picasaweb.google.com/youcandecodeme/Volvo240GL#
Ik zie dat er een stuk plastiek afgebroken is.
Kan ik dat hele stuk misschien vervangen??? En waar kan ik dat stuk vinden?
240 GL ~ B200f ~ 1991
144 ~ B20a ~ 1970
Antwoord
Ik zie op je wagen Vermant Bornem staan. Ben je van Vlaanderen of is het een ingevoerde naar Nederland?
Antwoord
Ik ben van Vlaanderen (Meise).
De wagen heb ik geërfd van mijn peter en die ging er altijd mee naar Vermant in Bornem.
Ik probeer nu zoveel mogelijk zelf te doen en zo weinig mogelijk naar de garage te gaan.
240 GL ~ B200f ~ 1991
144 ~ B20a ~ 1970
Antwoord
Kijk eens in het "te koop"-topic. Er zijn er een paar recente 24X-en aan het slopen. Die kunnen je ongetwijfeld voorzien van een nieuwe / andere unit.
(Deze bijvoorbeeld)
`88 245, B230K, M47
Antwoord
T&p oldtimershop heeft wel redelijk wat. Terug te vinden op kapaza.be
Antwoord
Is het ook werkelijk afgebroken?
Want die delen die je in elkaar schuift die zitten vast met een clipje. wellicht ben je die kwijtgeraakt waardoor hij uit het stuk plastic van de koplamp schuift.
245L VAN
Antwoord
Deze is werkelijk afgebroken. er is niets wat het nog bij elkaar houd.
240 GL ~ B200f ~ 1991
144 ~ B20a ~ 1970
Antwoord
Heb nog een rechter unit in m'n schuurtje liggen. Komt van een '92-er. Nette unit geen krakkies ed. Iets voor jou?
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  chromen spiegel 245 links vs rechts Joost Zuidam 4 4.184 20 December 2016, 07:59
Laatste bericht: Joost Zuidam
  paneeltje links en rechts van het stuur (in mijn 760) verwijderen oehoeboeroe 5 4.457 25 November 2013, 19:06
Laatste bericht: oehoeboeroe
  Richtingaanwijzer Erik240 1 2.102 6 November 2006, 20:15
Laatste bericht: Bert N

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)