Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Beschermkap
Ik had ff een vraagje over een beschermkap aan de onderkant van de motor. Bij mij zit deze er namelijk niet op en ik vroeg me af of die er wel op hoort. Ik kan me goed voorstellen van wel, aangezien bijvoorbeeld de stuurbekrachtigings leidingen redelijk kwetsbaar lijken zo.
Antwoord
normaal wel maar er zijn er in de loop der jaren genoeg gesneuveld denk ik , maar het zal wel de meeste rotzooi onder de kap vandaan houden Smile
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
En zon kap kan ik ook gewoon van een nromale 240 afhalen?
Antwoord
lj_dekker schreef:En zon kap kan ik ook gewoon van een nromale 240 afhalen?

Geen probleem.
De nieuwere kappen zijn van kunststof tov de oude beschermkappen van metaal, maar het past allemaal.
Antwoord
Iemand ook enig idee wat zo'n ding kost? Die van mij hangt namelijk ook van ellende aan elkaar........nog net...... :lol:

NB: heb me er bij de laatste sleuteldag onderweg gehaald: aan de onderkant idd flink gekrast en gescheurd, zal dus wel degelijk helpen......aan de binnenkant vol met olieresten ed.....
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
Kost nieuw best wel wat , denk ik.

Maar dit is nou juist een onderdeel wat bij de sloop weinig mag kosten en je kan aan de buitenkant zien wat je koopt. :wink:
Antwoord
Tenzij die kap er na 3 km op de snelweg dr weer af dondert Big Grin
Antwoord
Sander van Buiten schreef:Iemand ook enig idee wat zo'n ding kost? Die van mij hangt namelijk ook van ellende aan elkaar........nog net...... :lol:

NB: heb me er bij de laatste sleuteldag onderweg gehaald: aan de onderkant idd flink gekrast en gescheurd, zal dus wel degelijk helpen......aan de binnenkant vol met olieresten ed.....

Volgende sleuteldag bij Walter bestellen. Dacht iets van 25 euri.
Wil je wel helpen monteren als het niet lukt :lol: :lol: :lol:
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
25 euri nieuw?
Antwoord
BEDANKT, Robbert!! Dit was toevallig wel mooi ff het enige klusje dat ik HELEMAAL ALLEEN gefixt heb..........zelfs t schoonmaken........ :lol:

Maar toch bedankt voor het aanbod!
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)