5 February 2011, 17:55
Wat is zo'n kop waard? Weet er 1 te liggen maar de eigenaar heeft er weinig info over..
Waarde 531 kop??
|
5 February 2011, 17:55
Wat is zo'n kop waard? Weet er 1 te liggen maar de eigenaar heeft er weinig info over..
6 February 2011, 02:19
voor 5 tientjes heb ik er wel belang bij.... :
![]() Zonder gekheid, er stond er laatst een op marktplaats voor 75 euro. dat vond ik een koopje. Ik denk dat de waarde van een goede kop op ongeveer 150 euro ligt.
Volvo s60 d5
Volvo 340 Base.
6 February 2011, 17:55
weinig info is lage prijs, je koopt dan toch een kop die eventueel gereviseerd moet worden.
Of niet goed geld terug als ie krom of uitgesteld is. Ik heb de mijne voor 75 euro gekocht en bleek goed te zijn. Hij weet ook niet of ie op gas heeft gelopen en de km stand?
6 February 2011, 18:18
Ik heb de mijne voor ⬠100 gekocht en hij was uitgesteld(<3,2mm). :'(
Daarom klepsteeltjes maar ingekort. ;D
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
9 February 2011, 23:44
Ik kocht een gereviseerde voor 250 euro.
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
10 February 2011, 00:25
eentje die gereviseerd moet worden kan interessant zijn want dan kunnen er gelijk grotere kleppen in etc ;D
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
10 February 2011, 18:45
Zo veul? Daar kan je soms al een hele 740/940 voor kopen. Die vanaf MY 1991 hadden de B230FB, met de gewenste 531 kop. Op MP te herkennen aan de 96 kW.
Of dit soort handige slopers, motor kapot, altijd leuk om te weten wat er dan precies kapot aan is: http://link.marktplaats.nl/406577424 Bij de Volvo700 club staan ook wel onderdelenkarren te koop voor een paar 100 euro, die zijn al gauw rendabel met een felbegeerde 531 kop erin.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
10 February 2011, 20:09
Maar waarom speciaal een 531 kop.
Is het omdat andere het zeggen? (niet vervelend bedoeld) dat hij het beste is? Wat is het verschil met een 530 kop? alleen die VX3 as?(kan ik alle blokken) of grotere olie kanalen? verbranding's ruimte? Wie kan dat zeggen?, mij is zo 123 niets verschillends opgevallen. Zal wel niet goed gekeken hebben toen ik weer op auto piloot kleppen stond te wisselen. Vond alleen de b230k heron kop anders, langere klepsteel en kleinere verbranding's ruimten. Ben dus zelf ook wel benieuwd!
240 GL was b230k en nu b230fb bj 1986 wit van mijn vrouw, 264 GLE 2.7 PRV bj 1979 zilver rijdend project, Volvo 940 estate b230fk blauw groen 1998 , Kawasaki Z 1000 MK2 1979 zwart, Suzuki DR 500s 1984 geel, Mercedes Sprinter 211 CDI mijn werkpaard
10 February 2011, 20:21
Citaat:Wat is het verschil met een 530 kop? Leesvoer & plaatjes: Volvo Cylinder Head Differences - Type 531 and 530 ![]() |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
waarde van een goede en nette 531 kop | 240R | 2 | 2.160 |
10 March 2011, 12:37 Laatste bericht: 240R |
|
lambda-waarde te hoog | Rinke | 8 | 12.466 |
9 June 2010, 10:28 Laatste bericht: Marc1970 |
|
waarde volvo penta motor 16 v | bertvolvo | 7 | 4.822 |
30 November 2008, 16:19 Laatste bericht: Marc1970 |