19 December 2010, 16:02
Hoeveel kilometer gaat de distribuiteriem en pompriem van de d24 mee?
Distributieriem en pompriem vervangingsinterval
|
19 December 2010, 16:02
Hoeveel kilometer gaat de distribuiteriem en pompriem van de d24 mee?
19 December 2010, 16:06
en voor de kosten hoef je het vervangen niet te laten
![]()
Volvo 760 GLE 1990 Mercedes 250SE cabriolet 1967 Porsche 911 Carrera 4 2001 Toyota Landcruiser 100 2007 Citroen Mehari 1976 Hymer B644 2002 Opel GT/J 1971
29 December 2010, 00:07
Vervangingsinterval is 120.000 KM of 6 jaar.
1 January 2011, 21:12
Bedankt, dat wilde ik even weten gr erik
9 January 2011, 14:30
Wat zijn de kosten ongeveer ? Waar kan ik dat het beste laten doen ? (Flevoland).
Volvo-Dealer, Volkswagen-Dealer kan die het ook ? Of is er een goede specialist ergens tussen Harderwijk, Almere en Zeewolde ? Dank ! ![]()
9 January 2011, 19:39
Waterpomp + meeloopwiel van de distriebutieriem moet ook vervangen worden, laat tijdens het vervangen van de riemen ook de kleppen regelen , het kleppendeksel moet toch verwijderd worden om de riemen te plaatsen. Een vriend van mij heeft het 2 maanden terug laten doen op zijn 740 diesel en was een ⬠845 armer, op zijn factuur stond vermeld, 2 distriebutieriemen, 2 v riemen, 1 krukaskeering, 2 nokkenaskeringen, dichting kleppendeksel, waterpomp, meeloper distriebutieriem, 9 stelplaatjes kleppen, 12 liter koelvloeistof + 6 uur werk.
10 January 2011, 13:47
So ! Voel geld maar ook redelijk wat werk en materiaal. Dank voor je uitgebreide antwoord ! Lees op 't forum regelmatig 'dat je het voor die prijs niet hoeft te laten'. Voor een paar honderd euro koop je een auto met een lopende D24... Nou, ik ga verder informeren. Verdere tips welkom !
![]()
16 January 2011, 00:33
Origineel bij de Volvo dealert prijsopgaaf van 684 euro incl riemen, waterpomp, spanrol, koelvloeistof en arbeidsloon. Excl. kleppen stellen. Bij een Beun de Klaas moet je ook al gauw op een 400 tellen incl nieuw imitatie materiaal. En vaak 'vergeten' ze de spanrol dan.
Volvo 854 T-5 1995, 854 2.5-20V 1992 & Volvo 760 TDIC 1983
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|