4 January 2006, 00:47

![[Afbeelding: pc1512036cf.jpg]](http://img209.imageshack.us/img209/2563/pc1512036cf.jpg)
even kijken of de turbo wel onder de motorkap past, ging perfect...
8)
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
't past net....
|
4 January 2006, 00:47
![]() ![]() even kijken of de turbo wel onder de motorkap past, ging perfect... 8)
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
4 January 2006, 00:54
FT... FT...
FT. T. T... Tering! :lol: de mijne staat bij de garage... ![]() De kopveer van de cilinder was stuk en de cilinderkop was verbrand, Volvo heeft de onderdelen niet op voorraad, een algemene auto-onderdelenhandel ook niet dus het moest besteld worden bij de importeur, kortom, gaat minimaal dag langer duren. Als die onderdelen dan binnen zijn gaat het ook nog wel een paar uur sleutelen kosten, uurtje of 8 schatte hij zo in. Kortom: dat gaat heel veel euries kosten. raden waar ik nu in rij...
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL) 740 Estate Turbo intercooler + 1990 C70 2.0T Convertible 2004
4 January 2006, 01:01
Enne, hoe ga je nu de turbo op het uitlaatspruitstuk monteren??
4 January 2006, 01:05
deze turbo gaat niet op de 240 :oops:
deze is van mijn straalmotor... bevestigen op spruitstuk?? beter gelijk een nieuw in elkaar TIG lassen 8)
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
4 January 2006, 02:01
What the hell? :twisted: :twisted:
En je luchtfilter dan? Gr 8)
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
4 January 2006, 09:25
thuur schreef:En je luchtfilter dan? ![]() ![]()
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
4 January 2006, 14:25
Divadi schreef:Gaat dit eigenlijk ergens over?! moet dat?
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
4 January 2006, 14:59
Divadi schreef:Gaat dit eigenlijk ergens over?! wat een kritsche vraag :lol: nee dit gaat nergens over....
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|