Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
't past net....
#1
Tongue

[Afbeelding: pc1512036cf.jpg]

even kijken of de turbo wel onder de motorkap past, ging perfect...
8)
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
#2
FT... FT...
FT.
T.
T...
Tering!
:lol:
de mijne staat bij de garage... Sad


De kopveer van de cilinder was stuk en de cilinderkop was verbrand, Volvo heeft de onderdelen niet op voorraad, een algemene auto-onderdelenhandel ook niet dus het moest besteld worden bij de importeur, kortom, gaat minimaal dag langer duren. Als die onderdelen dan binnen zijn gaat het ook nog wel een paar uur sleutelen kosten, uurtje of 8 schatte hij zo in. Kortom: dat gaat heel veel euries kosten.


raden waar ik nu in rij...
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
Antwoord
#3
Enne, hoe ga je nu de turbo op het uitlaatspruitstuk monteren??
Antwoord
#4
deze turbo gaat niet op de 240 :oops:
deze is van mijn straalmotor...

bevestigen op spruitstuk?? beter gelijk een nieuw in elkaar TIG lassen 8)
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
#5
What the hell? :twisted: :twisted:


En je luchtfilter dan?

Gr 8)
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
Antwoord
#6
thuur schreef:En je luchtfilter dan?

Big Grin Dat zit aan de andere kant Big Grin
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
#7
Gaat dit eigenlijk ergens over?!
Antwoord
#8
Divadi schreef:Gaat dit eigenlijk ergens over?!

moet dat?
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
#9
Divadi schreef:Gaat dit eigenlijk ergens over?!

wat een kritsche vraag :lol:

nee dit gaat nergens over....
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
#10
Naar de zwamhoek dan maar weer...
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)