Topics: 57
Gewoon nieuwgierigheid. Op Marktplaats wordt al een tijdje mijn aandacht getrokken door deze 264:
http://link.marktplaats.nl/317283095
Wat vinden jullie van deze wagen, van de prijs e.d.
Topics: 107
Ziet er mooi uit op de foto's.
Voor die prijs mag een 264 wel in concoursstaat zijn, m.a.w. de kleine beschadigingen vakkundig weg laten werken mag best voor rekening van de verkoper vind ik.
Staat al lang te koop overigens.Ik ben hem al een keer op een andere website tegengekomen.
Topics: 22
Prijs vind ik bij een handelaar niet overdreven. Ziet er mooi uit, maar het blijven plaatjes.
Maar als je hem echt wil, praat dan flink wat van de prijs af en houdt er rekening mee dat een 6 cilinder meer aandacht nodig heeft dan de 4 cilinder.
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Topics: 17
Als ie echt zo mooi is als op de foto's, dan vind ik het niet echt duur -> bijna nieuwe auto!
Zoveel 240/260's in die originele staat met die km's zijn er niet meer en dit is wel echt een fraaie en bijzondere.
Zal vast teleurgesteld worden als je m gaat bekijken...
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
Topics: 107
Er staat er op Marktplaats al een tijd een te koop, origineel uit Frankrijk afkomstig.
Die ziet er ook gaaf uit op de foto's.
Ik zal eens kijken of ik de ad nog kan vinden.
Topics: 38
Schitterend...op de foto, krijg ik wel kwijl-neigingen van hoor.
Als het allemaal klopt is het natuurlijk iets unieks. 52.000km is natuurlijk verwaarloosbaar.
volgens de omschrijving zou ie uit Zwitserland komen.
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)