Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Swiftavontuur
Rij ik "lekker" met m'n Swift op de N11 begintie me daar toch te roken uit alle gaten en kieren maar ja ik moest naar DenHaag. Daar aangekomen zie ik een hele sliert olie in het sneeuwspoor en onder het karretje een zich al aardig vormende plas. Kom ik terug van m'n visite dus eerst maar eens een paar liter olie erbij, de hele zooi onder de olie onder de motorkap. Op hoop van zegen terug naar huis, ben toch ook in DenHaag gekomen tenslotte. Ik reed in een wolk van oliedamp (je zag niet eens meer wat voor auto het was hahaha) en al die auto's toeteren en seinen. Kom de straat in hier en het olielampje ging branden, net op tijd thuis dus. Toch maar eens gekeken waar het lek was. Oliefilter helemaal verrot en daar spoot het uit. Nou even een filtertje halen start die Volvo niet, accu leeg!#$*&@. Ohja het is de 13e vandaag natuurlijk en ik wil dat het zomer wordt.
Groeten van Frans
Antwoord
heej heb jij dr ook zoon knap wagentje naast ik ook , ik stond er versteld van dat er een complete 16v achter in paste
volvo 244 turbo 1980<br />volvo 240 polar&nbsp; 1992
Antwoord
Hahaha alles gaat en past er in (goed of kwaadschiks) en het rijdt altijd, ook zonder olie, en ontzettend zuinig (1 ltr 3 cil). Als ik dagelijks met die 740 moest rijden was ik allang failliet geweest. Het nadeel wel is dattie voor geen meter zit. ;D
Groeten van Frans
Antwoord
+ dat je niet gezien wil worden in zo'n konijnenhok.. :o :Smile
Antwoord
Je had er toch ook een mooie volvo badge opgemaakt ofzo? Kon me zoiets herinneren van een foto die je een keer op het forum geplaatst had Big Grin
Antwoord
zit inderdaad voor geen meter stoel op zn achterste stand en nog is het krap , maar ja is ook voor kleine mense gebouwd
volvo 244 turbo 1980<br />volvo 240 polar&nbsp; 1992
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)