Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lastig typen van nieuw bericht als er een quote in staat
Hebben meerdere hier last van?
Wanneer ik een lang verhaal aan het typen ben, of op een quote reageer. Dan springt het venster waarin getypt kan worden iedere keer naar de laatste regel en kan je dus niet zien wat je typt! Heel irritant! Iemand een idee hoe dit aangepast moet worden? of is dat niet beinvloedbaar door een forumlid?

Groeten, Boele
Groeten, Boele
Antwoord
Boele schreef:Hebben meerdere hier last van?
Wanneer ik een lang verhaal aan het typen ben, of op een quote reageer. Dan springt het venster waarin getypt kan worden iedere keer naar de laatste regel en kan je dus niet zien wat je typt! Heel irritant! Iemand een idee hoe dit aangepast moet worden? of is dat niet beinvloedbaar door een forumlid?
Groeten, Boele

Windows?
Groeten van Frans
Antwoord
Dan zou het bij alle andere fora waar ik actief ben toch ook zo moeten zijn?
Groeten, Boele
Antwoord
ik heb er ook last van, volgens mij is de forumsoftware gewoon niet 100% en moeten we even geduld hebben tot onze webmaster het nieuwe forum live gaat zetten.
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
Antwoord
Ik heb er SOMS last van, ik begrijp het ook niet, overigens heb ik er de laatste tijd geen last meer van.
Vaak antwoord ik ook met "snel beantwoorden" onderaan de pagina, dan heb ik er geen last van.
Antwoord
Tik je bericht eerst in de tekstverwerker en zet hem daarna op het forum met copy/paste.
Voorkom je ook dat je tijdens het tikken ingehaald wordt door een volgende topicbezoeker. ;D
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
Haha Tsja, dat is ook een manier! Overigens gebeurd mij dat niet zo heel erg vaak.

Wat ik meestal doe: Eerst alles selecteren, dan knippen, dan eigen bericht typen en dan erboven weer de quote plakken..
Groeten, Boele
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Een nieuw leven in een mooi land! henqui 5 7.879 30 June 2015, 07:54
Laatste bericht: edwin
  Ik ben nieuw hier dus ik stel mezelf even voor CaptainIglo 2 3.569 19 July 2013, 10:08
Laatste bericht: frox
  Een nieuw dak... Walter S 12 7.610 22 May 2008, 22:09
Laatste bericht: TheSaint77

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)