27 December 2009, 15:09
Wij hebben sinds kort een V70, en we hebben de 240 nog niet weten te verkopen (verbazingwekkend hoe veel mensen er voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten..... >
). Als er dus niet genoeg op wordt geboden, dan hou ik 'm zelf wel, maar dan moet hij wel wat goedkoper worden. Hij is op LPG en daar zit 'm nu net de kneep: Ik wil graag op gas blijven rijden, en om dat niet te veel te laten kosten, heb ik het idee gehad om de 240 om te bouwen naar grijs kenteken. Nu weet ik de eisen hiervoor (verhoogd dak, een vaste laadvloer, geblindeerde ramen en de achterbank er (definitief) uit), maar ik zou graag van iemand horen die zoiets al eens gedaan heeft. Zou je evt. zelf een verhoogd dak in elkaar kunnen lassen, of moet dat echt een 'VAN'-dakje zijn? En, indien optie a (doe-het-zelf), heeft dat veel voeten in aarde? Mocht e.e.a. lukken, dan wordt het een bedrijfsauto, dus dat is allemaal wel goed geregeld.
Afijn, ik hoor graag reacties van mensen die nuttige tips hebben..... Ik heb deze vraag ook al op andere fora geplaatst, helaas waren de reacties daar nagenoeg nihil, en (zonder meteen als grote zeikerd te willen overkomen) tips van mensen die het ook niet weten, daar zit ik niet op te wachten. Het waarom van deze actie heb ik hierboven aangegeven, ik zou graag enkel te weten willen komen wat het inhoud om dit te doen, of het uberhaupt mogelijk is, dat soort zaken.

Afijn, ik hoor graag reacties van mensen die nuttige tips hebben..... Ik heb deze vraag ook al op andere fora geplaatst, helaas waren de reacties daar nagenoeg nihil, en (zonder meteen als grote zeikerd te willen overkomen) tips van mensen die het ook niet weten, daar zit ik niet op te wachten. Het waarom van deze actie heb ik hierboven aangegeven, ik zou graag enkel te weten willen komen wat het inhoud om dit te doen, of het uberhaupt mogelijk is, dat soort zaken.
V70 2.5 10V 1998 - 240 GLE 1984 (B21E) - 144 B18A 1967