Topics: 57
Hoi,
Op het moment staat er op Marktplaats de volgende advertentie:
voor weinig; nieuwe volvo onderdelen uit de jaren 70
Deze mijnheer vraagt voor alles samen â¬100.
Hij wil graag alles in een keer verkopen.
Aangezien ik alleen interesse heb in het koplamp kapje en 2 achterlichten voor een 244 heb ik â¬50 geboden.
Commentaar van de verkoper : dan sla ik alles nog liever kapot!!!!!!
Ik heb mijn bod dus ingetrokken.
Maar zijn er nog mensen die ook van enkele van die onderdelen interesse hebben, dan kunnen we misschien samen doen.
Ik wil dan wel het hele geldbedrag voorschieten als ik maar weet dat ik voor de andere spullen ook weer een koper heb.
Dus iemand interesse laat het weten aub.
Topics: 7
Dan koop je toch alles voor 100 en hou je hetgeen wat je nodig hebt? ???
Topics: 107
Commentaar van de verkoper : dan sla ik alles nog liever kapot!!!!!!
Als ik zo'n reactie kreeg dan had ik uberhaupt al geen zin meer om met die persoon zaken te doen.
Topics: 256
inderdaad, ik zou reageren met 'doe dat dan maar'
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Topics: 54
Wel foto's erbij
Groeten van Frans
Topics: 18
Van de ene kant is het beetje lomp, maar snap het van de andere kant ook wel hoor!
Hij vraagt er niet absurd veel voor en dan ook nog de helft bieden is ook wel..
Topics: 1
Wanneer we nu allemaal een schamel bedrag doneren kunnen we hem het gevraagde geld geven en de bezienswaardigheid bijwonen. Of is dit te wreed.
Topics: 10
PB240 schreef:Van de ene kant is het beetje lomp, maar snap het van de andere kant ook wel hoor!
Volgens mij bood lukie 50 eurie voor alleen de door hem benodigde onderdelen. Dus toch wle een beetje aparte reactie.
Ik zou voor 100 alles kopen en kijken of je de rest zelf weer kunt doorverkopen.
Topics: 107
PB240 schreef:Van de ene kant is het beetje lomp, maar snap het van de andere kant ook wel hoor!
Natuurlijk, maar tussen iets DENKEN of iets ZEGGEN/SCHRIJVEN is wel een verschil wat met fatsoensnormen te maken heeft.
Topics: 18
jos245 schreef:PB240 schreef:Van de ene kant is het beetje lomp, maar snap het van de andere kant ook wel hoor!
Natuurlijk, maar tussen iets DENKEN of iets ZEGGEN/SCHRIJVEN is wel een verschil wat met fatsoensnormen te maken heeft. 
Heb je ook helemaal gelijk in, hij kan dat soort gedachte ook wat netter verwoorden!