Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Samen inkopen op Marktplaats
Hoi,
Op het moment staat er op Marktplaats de volgende advertentie:
voor weinig; nieuwe volvo onderdelen uit de jaren 70

Deze mijnheer vraagt voor alles samen €100.
Hij wil graag alles in een keer verkopen.
Aangezien ik alleen interesse heb in het koplamp kapje en 2 achterlichten voor een 244 heb ik €50 geboden.
Commentaar van de verkoper : dan sla ik alles nog liever kapot!!!!!!
Ik heb mijn bod dus ingetrokken.
Maar zijn er nog mensen die ook van enkele van die onderdelen interesse hebben, dan kunnen we misschien samen doen.
Ik wil dan wel het hele geldbedrag voorschieten als ik maar weet dat ik voor de andere spullen ook weer een koper heb.
Dus iemand interesse laat het weten aub.
Antwoord
Dan koop je toch alles voor 100 en hou je hetgeen wat je nodig hebt? ???
Volvo S80 Turbo 2002 & 740 GLE 1990

http://Volvotips.com
Antwoord
Commentaar van de verkoper : dan sla ik alles nog liever kapot!!!!!!

Als ik zo'n reactie kreeg dan had ik uberhaupt al geen zin meer om met die persoon zaken te doen.
Antwoord
inderdaad, ik zou reageren met 'doe dat dan maar'
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Wel foto's erbij
Groeten van Frans
Antwoord
Van de ene kant is het beetje lomp, maar snap het van de andere kant ook wel hoor!
Hij vraagt er niet absurd veel voor en dan ook nog de helft bieden is ook wel.. Wink
Antwoord
Wanneer we nu allemaal een schamel bedrag doneren kunnen we hem het gevraagde geld geven en de bezienswaardigheid bijwonen. Of is dit te wreed.
Antwoord
PB240 schreef:Van de ene kant is het beetje lomp, maar snap het van de andere kant ook wel hoor!
Hij vraagt er niet absurd veel voor en dan ook nog de helft bieden is ook wel.. Wink

Volgens mij bood lukie 50 eurie voor alleen de door hem benodigde onderdelen. Dus toch wle een beetje aparte reactie.
Ik zou voor 100 alles kopen en kijken of je de rest zelf weer kunt doorverkopen.
Mijn project: http://volvo142-deluxe.blogspot.com/ <br />Mijn rijdende klassieker: Volvo 164
Antwoord
PB240 schreef:Van de ene kant is het beetje lomp, maar snap het van de andere kant ook wel hoor!

Natuurlijk, maar tussen iets DENKEN of iets ZEGGEN/SCHRIJVEN is wel een verschil wat met fatsoensnormen te maken heeft. Smile
Antwoord
jos245 schreef:

Natuurlijk, maar tussen iets DENKEN of iets ZEGGEN/SCHRIJVEN is wel een verschil wat met fatsoensnormen te maken heeft. Smile

Heb je ook helemaal gelijk in, hij kan dat soort gedachte ook wat netter verwoorden!
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Smile Lelijkste Volvo op Marktplaats TheSaint77 0 3.090 20 January 2017, 11:25
Laatste bericht: TheSaint77
  kent iemand deze 242 van marktplaats koen303114 2 3.877 17 December 2014, 10:21
Laatste bericht: koen303114
  Pas op voor oplichters bij "gezocht" advertenties op marktplaats RM 41 23.985 22 April 2011, 18:11
Laatste bericht: Jambon
  Opgepast! Remmenreiniger en lassen niet samen!! Lasklus Nederland 6 5.742 12 October 2010, 21:41
Laatste bericht: Jambon
  780 op marktplaats €1500 aRjen.T 11 10.195 29 January 2010, 08:53
Laatste bericht: edwin

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)