Topics: 17
Zo'n 14 dagen geleden heb ik met Grote Rode Tractor een kokend avontuur op de vluchtstrook gehad. Met als resultaat een kapotte koppakking. Gefrustreerd als ik was heb ik besloten mijn Volvo avontuur maar te laten voor wat het was. Net een maand eerder 900 euro aan onderdelen erop, ik was er goed ziek van.
Maar ja.
Doe je 's ochtends de gordijnen open STAAT IE DAAR.
Kom je 's avonds thuis STAAT IE ER NOG....NIKS TE DOEN.
Soms is het beter om even te wachten tot je een beslissing neemt.
Oftewel: niks nie verkopen, echt veel belangstelling was er toch al niet.
ÃÂn overleg met het hoofd financiele administratie ( m'n vrouw ), die ondertussen net zo gek is als ik heb ik besloten om het erop te gaan wagen en mijn knikkerbak te laten maken.
Ik heb ondertussen links en rechts eens informatie opgevraagd en nee, goedkoop is het niet.
Maar, en dit herken ik bij velen op dit forum, zo'n geweldige dikke volvo bak is gewoon een feest om in te rijden en voor mij is het gebrul van de d24 helemaal het toppunt van autogenot.
Volvo 240. De reis wordt onderdeel van de bestemming.
Topics: 22
Succes ermee. Nog even volhouden en zelfs het sleutelen aan de auto waarmee je wilt reizen, wordt onderdeel van je bestemming.
245DL '79 (werkpaard)
R1150GS '02 (genieten)
2CV6 '86 (hoop lol mee)
Topics: 42
Ik Rol schreef:Zo'n 14 dagen geleden heb ik met Grote Rode Tractor een kokend avontuur op de vluchtstrook gehad. Met als resultaat een kapotte koppakking. Gefrustreerd als ik was heb ik besloten mijn Volvo avontuur maar te laten voor wat het was. Net een maand eerder 900 euro aan onderdelen erop, ik was er goed ziek van.
Maar ja.
Doe je 's ochtends de gordijnen open STAAT IE DAAR.
Kom je 's avonds thuis STAAT IE ER NOG....NIKS TE DOEN.
Soms is het beter om even te wachten tot je een beslissing neemt.
Oftewel: niks nie verkopen, echt veel belangstelling was er toch al niet.
ÃÂn overleg met het hoofd financiele administratie ( m'n vrouw ), die ondertussen net zo gek is als ik heb ik besloten om het erop te gaan wagen en mijn knikkerbak te laten maken.
Ik heb ondertussen links en rechts eens informatie opgevraagd en nee, goedkoop is het niet.
Maar, en dit herken ik bij velen op dit forum, zo'n geweldige dikke volvo bak is gewoon een feest om in te rijden en voor mij is het gebrul van de d24 helemaal het toppunt van autogenot.
wees blij dat je geen Land Rover hebt, Lucas, prince of darkness, heeft alle electra gedaan, en het is een gewaarwording om je knipperlicht aan te zetten en je ruitenwisser gaat zowel links als rechts ;D ;D ;D
en als het regent is ie NIET waterdicht, maar ze doet het gelukkig wel altijd, zonder voorgloeien zelfs.
maar idd, het is niet eens een hobby, maar meer een way of life.
je onderscheid je van de massa, hebt een auto met karakter en is nog ruim, comfortabel en een plezier om naar te kijken!
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Topics: 38
Topics: 8
Gewoon maken en terug rijden.

.
Topics: 54
Even off topic............wat is nou eigenlijk de defenitie van een auto met karakter???
Groeten van Frans
Topics: 15
landloper schreef:Nog even volhouden en zelfs het sleutelen aan de auto waarmee je wilt reizen, wordt onderdeel van je bestemming.
Poehee, wat een filosofische diepgang ineens op het forum ???
Met ander woorden: Mooi gezegd!
Gegroet,
Erik
Na 11 jaar nu zonder Volvo
Topics: 17
v700r schreef:Even off topic............wat is nou eigenlijk de defenitie van een auto met karakter???
mmmm ff denken.. ???
eentje die je alleen al aan het geluid herkent.....
eentje die je toch weer meeneemt, ook al staat er een naast die de helft minder zuipt.
eentje waarvan de slordigheden, ontwerpfoutjes, of afbrekende knopjes of raamslingers niet belangrijk zijn en zeker niet opwegen tegen het genot.
eentje waarvan je geen afscheid kan nemen.
Dit zou ook over mijn vrouw kunnen gaan
Volvo 240. De reis wordt onderdeel van de bestemming.
Topics: 54
Topics: 56
Wat een inkoppertjes allemaal, het is maar beter dat je vrouw niet meeleest :o
![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD