Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
politievolvo's :P
wat een piemels Tongue Tongue
na wekenlange studie...... :Smile :Smile :Smile :Smile :Smile :Smile :Smile
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
Wie neemt dan ook een V50 :Smile

Gewoon zoals "vroeger" bij Blik op de Weg dikke V70R'en voor de snelle achtervolgingen Big Grin
1986 Volvo 360 - Koni, PU, B230F...en roest
1992 Volvo 960, B204FT, M46, zwart volleder, 412
1993 Volvo 245 - B230FT, M47, green, Bilstein, Polaris, 2.5" exhaust, 412
1995 Volvo 960 Ambassador line, B6254F, M90, beige volleder, 412
Antwoord
Ok, ik ben geen extreme V50 liefhebber, maar vind die hele media zooi er rondom wel jammer. Ok, media aandacht is niet erg, dan had volvo beter zn huiswerk moeten doen. Maar beweren dat de remmen spontaan in brand vliegen, dat is gewoon onmogelijk. Dat zouden ze wel wat beter mogen verwoorden.

ik ben het er mee eens dat de 850's en V70's beter waren. De gechipte t5's zijn ook enorm snel, daar kan een V50 niet aan tippen vrees ik (heb alleen in de V50 2.0D gereden, maar verwacht niet dat de D5/t5 in de buurt kan komen van de 850).
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
Dit is toch een voor de hand liggende oplossing welke iedereen kan verzinnen. Volvo zal dat zeker wel betalen om hun imago te verbeteren. Jammer dat dat nu weer net niet vermeld staat.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Lekker laten branden.
Groeten van Frans
Antwoord
Jw240 schreef:Ok, ik ben geen extreme V50 liefhebber, maar vind die hele media zooi er rondom wel jammer. Ok, media aandacht is niet erg, dan had volvo beter zn huiswerk moeten doen. Maar beweren dat de remmen spontaan in brand vliegen, dat is gewoon onmogelijk. Dat zouden ze wel wat beter mogen verwoorden.

ik ben het er mee eens dat de 850's en V70's beter waren. De gechipte t5's zijn ook enorm snel, daar kan een V50 niet aan tippen vrees ik (heb alleen in de V50 2.0D gereden, maar verwacht niet dat de D5/t5 in de buurt kan komen van de 850).

Het gaat om 1 auto die in de brand gestaan zou hebben. die auto heb ik gezien en als die echt gebrand heeft, zou dan de plastic steun van de ABS-sensor nog heel zijn? Er is werkelijk niets aan de auto te zien. Er zit vet tussen de remblokken en dat is waarschijnlijk gaan roken. Maar dan hebben de agenten werkelijk verschrikkelijk gek gedaan. Zo gek dat een particulier dat nooit voor elkaar krijgt. Daar komt bij dat de auto's al grotere remmen hebben maar in het kader van zg bezuinigingen mochten er geen lichtmetalen velgen onder die auto's. Dus stalen velgen met doppen die niet gemaakt zijn voor die grotere remmen. het is ook ionderhand algemeen bekend dat de agenten niet blij zijn met de kleinere V50. Dus ze doen echt hun best de boel te slopen.... Dat zeggen ze zelf... Van onze belastingcenten.

Vervolgens proberen ze met een lastercampgane Volvo op de knieen te krijgen. Best geregeld... Het geld wat ze investeren in de remmen kunnen ze beter investeren in rijcursuusen voor de agentn. 'Hoe hou ik mijn materieel heel - een cusrsus in drie dagen'
Voorheen:lid Volvo 850 Club - Volvo 850 2.0 Sedan 1995 / lid Volvo 300 Club - Volvo 343DL CVT 1978 / 360GLS B19A 1983 / Nu: V70 2.4 AT MY 2002 & Buick Special Trunkback Sedan 1937
Antwoord
ach waarom zou je ook remmen??, nergens voor nodig ;D ;D ;D ;D ;D
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
VolvoMafia schreef:Het geld wat ze investeren in de remmen kunnen ze beter investeren in rijcursuusen voor de agentn. 'Hoe hou ik mijn materieel heel - een cusrsus in drie dagen'

Hmm, da's een algemeen probleem. Je moet weten dat die politieauto's de hele dag door worden gebruikt en minstens driemaal (in een drieploegenstelsel) per dag van bestuurder (en dus rijstijl) wisselen. Als iets dodelijk is voor een auto, dan is dit het wel. In het Gentse politiekorps, met 300 leden van het interventiekader, betekent dat dus 300 verschillende rijstijlen.. Met 20.000 km is een auto al vaak versleten te noemen. Ja, cursussen zouden in veel gevallen wel interessant zijn, maar ik denk niet dat het probleem daarmee helemaal opgelost raakt.
[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]
Antwoord
PP! schreef:ach waarom zou je ook remmen??, nergens voor nodig ;D ;D ;D ;D ;D

Toppertje. Big Grin
Groeten van Frans
Antwoord
Ik denk ook dat het probleem niet in de rijvaardigheid zit. Politiemensen krijgen zover ik weet een goede rij-opleiding op de politieschool.
Het probleem is meer dat mensen in het algemeen de vreemde neiging hebben heel anders met spullen om te gaan als deze niet van henzelf zijn. Geloof maar dat een politie-agent poepiezuinig is op zijn eigen auto waar ie mee naar zijn werk rijdt Wink

Wat dat incident met de brandende Volvo v50 betreft: ik denk dat VOLVOMAFFIA de spijker op de kop slaat met zijn analyse

Het gaat om 1 auto die in de brand gestaan zou hebben. die auto heb ik gezien en als die echt gebrand heeft, zou dan de plastic steun van de ABS-sensor nog heel zijn? Er is werkelijk niets aan de auto te zien. Er zit vet tussen de remblokken en dat is waarschijnlijk gaan roken. Maar dan hebben de agenten werkelijk verschrikkelijk gek gedaan. Zo gek dat een particulier dat nooit voor elkaar krijgt. Daar komt bij dat de auto's al grotere remmen hebben maar in het kader van zg bezuinigingen mochten er geen lichtmetalen velgen onder die auto's. Dus stalen velgen met doppen die niet gemaakt zijn voor die grotere remmen. het is ook ionderhand algemeen bekend dat de agenten niet blij zijn met de kleinere V50. Dus ze doen echt hun best de boel te slopen.... Dat zeggen ze zelf... Van onze belastingcenten.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)