6 July 2009, 19:41
Was het maar winter is mijn motto :
Lang leve het extreme auto rijden....
Aangezien wij hier in het in regen overdonderde nederland NIET echt vaak gezegend zijn met sneeuw:
Is mijn idee om een Ijsrijvaardigheid te organiseren...Ergens in januari 2010
Over 2 weken vertrek ik om info te vergaren over mijn idee...
zijn er mensen die interesse hebben om mee te gaan voor een Ijsrij en vooral glij training?
Je hoef GEEN dikke motor te hebben een goede set winterbanden is plicht overigens.
Spikes aan de voorkant KAN maar hoeft niet.
IK zal er met mijn 245 naar toe tuffen...
Er zijn diverse optie om te doen...
Een aantal plekken reserveren bij een bedrijf die dit organiseerd...Prijs is opgevraagd op basis van 10 personen (ik zal een offerte krijgen hoop ik..)
Of ik ga het woeste land van zweden in, om contacten te leggen EN proberen daar iets van de grond te krijgen qua plek en vergunning? Dan is het meer een lol en fun dagje of 2 (iets minder leerzaam)
Zal wat meer amateuristisch geregeld zijn dan :
Dus wie lijkt het wat...
Sorry ik kon niet zo snel oude volvo's op het ijs vinden
Lang leve het extreme auto rijden....
Aangezien wij hier in het in regen overdonderde nederland NIET echt vaak gezegend zijn met sneeuw:
Is mijn idee om een Ijsrijvaardigheid te organiseren...Ergens in januari 2010
Over 2 weken vertrek ik om info te vergaren over mijn idee...
zijn er mensen die interesse hebben om mee te gaan voor een Ijsrij en vooral glij training?
Je hoef GEEN dikke motor te hebben een goede set winterbanden is plicht overigens.
Spikes aan de voorkant KAN maar hoeft niet.
IK zal er met mijn 245 naar toe tuffen...
Er zijn diverse optie om te doen...
Een aantal plekken reserveren bij een bedrijf die dit organiseerd...Prijs is opgevraagd op basis van 10 personen (ik zal een offerte krijgen hoop ik..)
Of ik ga het woeste land van zweden in, om contacten te leggen EN proberen daar iets van de grond te krijgen qua plek en vergunning? Dan is het meer een lol en fun dagje of 2 (iets minder leerzaam)
Zal wat meer amateuristisch geregeld zijn dan :
Dus wie lijkt het wat...
Sorry ik kon niet zo snel oude volvo's op het ijs vinden