Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Polarissen
Ik heb een setje polarissen op het oog. Wat is een redelijke prijs voor een nieuw setje zonder banden? Ik heb net een 245 turbo gekocht. Dus ik zal meer te vinden zijn op het forum. Ik laat mijn forumnaam wijzigen in Elsje als dat kan. Is de naam waaronder ik op het 850 forum zit.

Ik zal me zeer binnenkort als ik wat foto's heb gemaakt de volvo's laten zien. Dagelijks rijden we in een V70R FWD LPI (classic) en ik heb ook nog V40 T4 die eruit moet. Ja ik heb het volvoturbovirus te pakken ;D

Ik ga de 245 aanpakken. Eerst de basis in orde, motor, aandrijving, remmen, onderstel (verlagen met lesjoforsveren + ... dempers) en me orienteren (iets van 200 pk lijkt me leuk),......
Antwoord
Ligt eraan waar je ze gezien hebt.. Sweden Parts heeft nog een ''laatste'' set , voor inmiddels 900 euro :o

En op ebay staat ook wederom een nieuwe set; 1000,-

Als je geluk hebt kom je ze 2dehands nog wel tegen maar dan lopen de prijzen ook vaak hoog op... of je hebt geluk :Smile ;D
Antwoord
Collegea!

Hmmm een klein half jaar terug vroeg dezelfde aanbieder nog EUR 750. Lijkt een betere investering dan menig aandeel heden ten dage! Helaas heb ik ook gÃÂÃÂn goedkopere bron kunnen vinden.

Misschien moeten we eens een poll houden wie er Polarissen wil! *

Groeten,
Bart

*) ik dus ook...
Antwoord
Ik weet dat cvt240turbo toevallig ook een ''laatste'' set had van sweden-parts die volgens mij idd voor 750,- weg is gegaan.

Ik heb zelf geluk gehad om een mooie set met goede banden voor een hele nette prijs te kopen, maar ze gaan ook echt voor geen goud meer weg !
en zo zullen meer (ik denk bijna alle) polaris bezitters er over denken.

En er zijn denk ik maar weinig Volvo RWD rijders die GEEN polarissen willen ;D
Antwoord
moi Wink ;D ;D ;D
ik heb Franky van Swedenparts mijn '89-er 245 GLT op LPG verkocht, kleine 2 1/2 jaar geleden, maar wel met Virgo's ;D
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
En er zijn denk ik maar weinig Volvo RWD rijders die GEEN polarissen willen ;D
[/quote]
Oooooit als ik het goede setje tegenkom (lees prijs), wissel ik de virgo's om 8)
Antwoord
Hartelijk dank voor jullie reacties Smile Dus als ik een setje voor 900 euro kan bemachtigen beaal ik dus niet veel te veel. Hoe kan ik zien of het echte polarissen zijn en niet de eiker velgen. Staat in de velg aan de binnenzijde net als bij mijn comets van m'n R, in de spaak Volvo?

Ik heb vandaag de turbo opgehaald. Geweldige auto! Uiteraad zijn er de nodige zaken die ik moet aanpakken maar de auto is goedgekeurd thuis en ook door 2 van m'n buren (de een rijdt een 164 en de ander een 264) Goh wat wordt het mooi met als die volvo's in de straat ;D Plaatjes volgen.

Wat een heerlijk gevoel als de turbo erin komt. De turbodruk loopt keurig op tot 2/3 van het oranje/gele gebied, remmen doet ie ook perfect maar het sturen mag wat strakker (speling).

Antwoord
de Eikers hebben geen rand waar het klemlood op gaat. De eikers zijn ook relatief zacht heb ik gehoord (en gezien).

"vroeger" stonden er nog wel eens sets nieuw voor 650 euro, maar dat kom je niet meer tegen. 900 voor nieuw is veel geld, maar helemaal niet gek voor een set mooie, hoge kwaliteit velgen. Echt geen rotzooi die ori velgen hehe.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
.
Zijn dit de beroemde polarissen?

Ik wil ze ook!

(Btw, velgen incl auto: ~750€ (staat iewel in zweden Big Grin )

[Afbeelding: 8749926572.jpg]

[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord
Rob schreef:.
Zijn dit de beroemde polarissen?

Ik wil ze ook!

(Btw, velgen incl auto: ~750€ (staat iewel in zweden Big Grin )

[img ]http://213.132.112.100/images/87/8749926572.jpg[/img]

dat zijn de beroerde polarissen ja Wink

polarissen zijn weer wat anders, en vooral groter met een mooi diepe dish.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Welke bandenmaat om Polarissen Boele 14 8.798 15 November 2009, 13:03
Laatste bericht: Boele
  Polarissen Sander van Buiten 2 2.189 3 October 2006, 10:14
Laatste bericht: TheSaint77

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)