Topics: 54
Nou ik plemp het hier maar neer het heeft tenslotte met elektriek te maken. Weet iemand hier of je een i-pod 4e generatie kan aansluiten op een Volvoradio (CR-905)? Zoja welke kabeltjes er voor nodig zijn of kan je hem aansluiten mbv de draadjes van de cd wisselaar? Ik doe het nu met zo'n ding die je in het cassettegat schuift maar dan zit je weer met draadjes die overal in de weg zitten.
Groeten van Frans
Topics: 38
Zo doe ik het ook op mijn CR 906. Ik heb alleen dat snoertje tussen houder en cassette met een tywrap gestrikt. De tywrap niet geknipt en die schuif ik dan in een van de gleufjes van de console. Best netjes. Bij mij kuchelt alleen die houder steeds naar beneden. Ik ga die nog eens vast zetten aan de console. kweet alleen nog niet wanneer en ook niet direct hoe.
Volgens mij is er niks op de markt waarmee je de iPod moderner via een stekker kan aansluiten.
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Topics: 22
bij mijn blaupunkt zat een aansluiting voor een CD wisselaar. was makkelijk aan te sluiten. heb geen Ipod maar een simpel MP3 stickje, uitgangssignaal is uiteindelijk hetzelfde.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni