Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
cursus
hoi beste allen,

misschien een vreemde vraag, maar ik zoek in de omgeving van eindhoven een soort sleutel cursus aan de auto. Is een kado voor mijn vader die met pensioen is en die wil graag aan auto's gaan sleutelen. Het is niet voor een specifiek merk, maar wel voor oudere auto's.
Weet iemand een bedrijf/ persoon die zoiets verzorgen. De basis en misschien wat verder.
Zou hij super vinden.

Kan op internet moeilijk iets vinden; of ik zoek verkeerd.

Alvast bedankt

Jeroen
Antwoord
Jeroen, ik weet dat er in Hasselt (BE) een vrije universiteit zit. Een kennis volgt hier een cursus motortechniek (in de avonduren, 1 x p/w). Je zou kunnen proberen om met deze uni in contact te komen. Volgens mij hebben zij ook iets op het gebied van autotechniek. Ze sluiten volgens mij aan op hetgeen wat je zelf wilt leren.

Eindhoven - Hasselt is goed te doen.

Succes.
Antwoord
ik weet niet of ze bij het ROC in Eindhoven (Frederiklaan) ook aan autotechniek doen. Ik heb er een paar jaar geleden lascusrsus ed gedaan.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
heb voor m'n verjaardag een lascursus gekregen, ga 11 oktober naar Baarn.
laat het jullie wel weten 8) 8)
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
PP, Baarn ligt niet echt in de omgeving van Eindhoven Wink

Toch veel plezier.
Antwoord
Syntra heeft in België verschillende opleidingen, ook naar oldtimers toe en dit alles met certificaat
245 GL => B230F  aka De Rooie

Antwoord
Waar in Baarn, ben benieuwd Smile
245 USA 1982&nbsp; + <br />Eend uit 1982
Antwoord
Dirk242 schreef:PP, Baarn ligt niet echt in de omgeving van Eindhoven Wink

Toch veel plezier.
Baarn ligt ook niet direct bij A'dam Wink ;D ;D ;D, maar heb er de 40 km reistijd wel voor over ;D
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Gezocht: Cursus kleine beurt voor een 240 uit 1986 SaddieN 1 2.099 5 September 2009, 11:54
Laatste bericht: Dopski

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)