Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pelle
Pelle is een Zweed (1979) uit Upssala en is sinds kort in mijn bezit.

Heb Pelle voor het eerst gezien op een autosite, contact gelegd met zijn eigenaar, wat fototjes heen en weer gezonden, wat gesteggeld over de prijs en we zijn het eens geworden!
Net voor de zomer Pelle op de autoambulance gezet en opgehaald. Tijdens mijn vakantie mocht ie op de plek van de caravan staan en aanstaande woensdag mag ie voor zijn inburgering naar de RDW.

Even een paar feiten over Pelle: het is DL, en twee kleine moedervlekjes. Verder is ie nog zer fris en onervaren (92.000).

Direct maar 3 vragen:
1. is er iemand in de buurt van Breda die mij kan helpen om Pelle's moedervlekjes weg te werken (alleen maar lassen, ik beried alles voor: kaalmaken, plaatjes maken, gaatjes boren)
2 ik zoek voor Pelle 4 velgen (zwart/staal/geschikt 205 breed, 15 of 16 inch), de velgen van Pelle (standaard, in perfecte staat , 14 inch) komen dus vrij
3. hoe kan ik een fotoformaat verkleinen om jullie Pelle te laten zien, is nu 180 KB, maximum is 100 KB.

groet, Johan Dijkstra
Antwoord
Leuk allemaal.
Ik kan nu even snel alleen op vraag 3 antwoord geven.
Neem eens een kijkje op photobucket, maak een account aan en upload wat plaatjes. Het is erg gebruiksvriendelijk, verkleint eventueel automatisch en is vrij van spam en ander vervelend gedoe.
Antwoord
Welkom op het forum!

Ik wou hard om foto's roepen maar ja...
Even een account ophttp://photobucket.com/ maken foto uploaden en de link hier plaatsen
Wink
Gr Sander

Edit: DopdeDouwer was me voor ;D
245 GL => B230F  aka De Rooie

Antwoord
dank je, zal ik vanavond ff doen, zit nu op mijn werk en site is geblokt
Antwoord
Op http://www.imageshack.us hoef je zelfs geen account aan te maken. Nog sneller. Want ik wil die Zweed uit mijn geboortejaar snel op foto zien! ;D
[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]
Antwoord
ook geblokt >Sad
Antwoord
Welkom hier en kom op met die foto's Wink

Ik heb trouwens een set 15"staal velgen van een 740,geschikt voor 205 breed en compleet met chromen naafdoppen.
Antwoord
EOD 205 schreef:ook geblokt >Sad

Oh! >Sad

Anders mail je ze maar door, dan wil ik ze er wel opzetten. Laat maar weten in privÃÂbericht dan.
[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]
Antwoord
Welkom en gefeliciteerd met Pelle ( had je niet vroeger iets van "Piet Pelle op zijn Gazelle?" ) Big Grin

[img width=188 height=140]http://www.jellejanvanveelen.nl/gfx/logs/piet-pelle-1.jpg[/img]

Anyway, met een beetje laswerk kan Raf's je vast wel helpen.

En please, GEEN imageshack (sucks!)
Traag en vervelende popups (voor degene die de foto's willen zien dan)
Gebruik dan liever het veel betere photobucket

[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord
EOD 205 schreef:ook geblokt >Sad

Gooi die computer dan maar door het raam Big Grin
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)