Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Meet the Queen!!
Mag ik even voorstellen........sinds gisteren hebben we er adellijk bloed bij.....

Om de enorme hoeveelheid kilometers die ik sinds een maand of 3 rij betaalbaar te krijgen hebben we een geweldige nieuwe (oude) auto het gezin in gehaald.....ze ziet er nog goed uit voor dr leeftijd (........ en voordat ik een discussie over het geslacht van een volvo krijg.......de mijne zijn vrouwen! Wink Wink Big Grin....allebei een hele eigen wil.....en mannen onder jullie weten dat DAT een vrouwelijk trekje is....... :Smile)

Iemand heeft de tand des tijds op haar witte huidje met een roller met lichtblauwe foundation proberen te maskeren en ze was blijkbaar ook aan plastische chirurgie toe.....maar ze hebben de huid van een andere dame er op gezet....ach...misstaat dr niet. ;D

Ik heb haar The Queen genoemd omdat ze volgens mij in een van dr vorige levens aardig aan t rollen is geweest...zoveel deuken en deukjes...niet normaal....dus is t Rollerderby Queen a.k.a ;D Queen geworden

Haar foto's staan op mijnallbum.nl op het volgende adres:

http://www.jeanettesaarberg.mijnalbums.nl
password is timenbas

wilde dr alleen ff voorstellen...jullie zijn weer helemaal up to date!!

was er vergeten bij te vertellen dat mevrouw op gas rijdt!

ps als de link niet werkt kan je ook in de openbare albums op trefwoord bitch zoeken....die met het "volvo-kontje" is het album waarin de foto's staan
Sinds 15 november 2007 een Volvo 240 DL 2.3 uit 1989 a.k.a. &quot;the Bitch&quot;;<br />Sinds 2 april 2008 een Volvo 144 DL uit 1972 a.k.a. &quot;the Queen&quot;
Antwoord
Ik vind het nog meevallen met kreukeltje 'The Queen'. Haar opmaken om en public te verschijnen, dat is wat ze nodig heeft.

Je weet toch hoe het vroeger ging? 'De koning(in) is dood, leve de koning(in)!'
Volvo 740 tic '84.
Antwoord
Harry schreef:Ik vind het nog meevallen met kreukeltje 'The Queen'. Haar opmaken om en public te verschijnen, dat is wat ze nodig heeft.

Je weet toch hoe het vroeger ging? 'De koning(in) is dood, leve de koning(in)!'

Als je dr in t echt ziet is ze wel degelijk nogal hobbelig te noemen Big Grin maar dat is juist haar charme! (zag t ook pas goed vandaag in t goeie licht ;D)
Sinds 15 november 2007 een Volvo 240 DL 2.3 uit 1989 a.k.a. &quot;the Bitch&quot;;<br />Sinds 2 april 2008 een Volvo 144 DL uit 1972 a.k.a. &quot;the Queen&quot;
Antwoord
Een Bitch en een Queen ... gaat dat wel goed samen ? ;D
Antwoord
Jelmar schreef:Een Bitch en een Queen ... gaat dat wel goed samen ? ;D

Dat gaat prima samen, ik ben er ook nog om het geheel een beetje aan te sturen en te begeleiden Tongue
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Ik had beter moeten kijken, kreeg eerst de foto's via AlbumAlarm binnen en zag nu de topic pas, dus sorry voor het mailtje. ;D
Overigens werken de verwijzingen naar Openbare albums via de postcode eenvoudiger, maar dat had ik de vorige keer ook al gezegd, Bitch is ook een leuke zoekterm :-* De andere albums die je er gratis bij krijgt zijn overigens een beetje platvloers. Wink
Gefeliciteerd met de aanwinst. Marga vindt de kleuren fantastisch. ;D ;D ;D
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
Hey bekende auto.

Leuk om te zien dat hij in goede handen is nu.
Antwoord
DopdeDouwer schreef:Hey bekende auto.

Leuk om te zien dat hij in goede handen is nu.

Goeiemorgen!! Is ie van jou geweest dan??? Heb je nog aanvullende info over dr?? Leuk dat iemand de auto kent!!
Antwoord
Nee dat niet, kwam op marktplaats steeds voorbij toen ik nog geen auto had. Steeds voor een leuke prijs, maar elke keer viste ik achter het net. (binnen een dag of korter al weer verkocht)
Laatst zag ik de auto weer op marktplaats staan (met bank op 't dak toch ;D ). Ik hoopte dat hij nu een beetje LPG (Liefde Passie en Gevoel) zou krijgen. Maar dat zal wel goed komen.
Antwoord
DopdeDouwer schreef:Nee dat niet, kwam op marktplaats steeds voorbij toen ik nog geen auto had. Steeds voor een leuke prijs, maar elke keer viste ik achter het net. (binnen een dag of korter al weer verkocht)
Laatst zag ik de auto weer op marktplaats staan (met bank op 't dak toch ;D ). Ik hoopte dat hij nu een beetje LPG (Liefde Passie en Gevoel) zou krijgen. Maar dat zal wel goed komen.

;D ;D Yep dat gaat ze zÃker krijgen! Ondanks dat ze voor de oorspronkelijke betekenis van LPG gekocht is, en we onzelf voorhouden dat als t niet meer nodig is ze gewoon verkocht wordt, zijn zowel Peet als ik niet zo van het verkoperige... Big Grin Ze is leuk, en lief om te zien (so ugly it's cute... Wink) en we gaan hier nog heel lang van genieten. Het enige probleem dat we hebben is een totaal luxe probleem.....als we allebei onze kid hebben dan moet de Bitch t doen (enige met een 3e bankje) alleen daar horen we nu allerlei rare geluiden uit de achterkant (denk rubbers en remmen) komen; voor de oververhuizing van de grotere dingen van mijn huis naar Peets huis zijn gele, maar als zijn groene op een gegeven moment klaar is dan gaan we een "welke-gaan-we-nu-eens-nemen" probleem krijgen. De oudste zoons zijn nog niet zover date achter t stuur kunnen en mogen, dus t wordt veel, heel veel TLC tot die tijd voor alle bakkies (alhoewel die gele het niet zo heel erg lang meer gaat maken vrezen we). Tegen de tijd dat de mannetjes wel mogen rijden zal Peets project ook wel af zijn (???) en is de Bitch volwassen genoeg voor LPG.

@ zwarte flirt: je hebt gelijk! ik krijg dat album niet in de 'kijk-pagina' dus zoekterm bitch is t beste denk ik.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)