Topics: 54
Zo heb ik ook es wat leuks
Zomaar een mooi zwart leren interieur voor mijn turbo gevonden en vanavond afgeleverd !
Zo zit ik nu
zo was het
alleen nog even een paar keer lekker insmeren dan is het weer mooi en een naadje op de rugleuning moet ik
weer even laten naaien maar verder is hij nog heel mooi en nergens gebarsten ofzo .
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Topics: 42
nice!!!!!
waar heb je dat vandaan gehaald??
wil ik ook! :-[
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Topics: 21
Ziet er goed uit. Ik vind persoonlijk niets mooier dan lederbekleding. Gelukkig zit het straks ook weer in mijn nieuwe V90.
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Topics: 135
Gooi die ouwe set niet weg! Deze kun je echt als nieuw krijgen en dan is het heeeeel mooi. Ik had dat zelfde lichte pullman in mn zwarte 244Turbo. Even goed gereinigd met een industriële reiniger en het resultaat was alsof het nieuw was. Mits je geen gaten hebt natuurlijk.
Moet ik trouwens ook nog eens doen met mn 245.... Trouwens een leder interieur voor een sedan lijkt me lastiger te vinden dan voor een estate. (nog genoeg superpolartjes ;D)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Dat leer is mooi, maar is dat lichte stof niet origineel voor turbo's?
Vind die stoelen erg mooi, mits je ze een keer goed reinigt!
Topics: 42
nope,in mijn 245T zit ook zwart leer, al moet dat wel danig onderhanden worden genomen

:
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
TheSaint77 schreef:Gooi die ouwe set niet weg! Deze kun je echt als nieuw krijgen en dan is het heeeeel mooi. Ik had dat zelfde lichte pullman in mn zwarte 244Turbo. Even goed gereinigd met een industriële reiniger en het resultaat was alsof het nieuw was. Mits je geen gaten hebt natuurlijk.
Moet ik trouwens ook nog eens doen met mn 245.... Trouwens een leder interieur voor een sedan lijkt me lastiger te vinden dan voor een estate. (nog genoeg superpolartjes ;D)
Zoiets gooi ik zeker niet weg hoor Saint !!
De beste man had liever de stoffen bekleding in z'n turbo en zodoende hebben we geruild 8) 8)
Gewoon marktplaats in de gaten houden , deze stond er zelfs al 2 weken op toen ik reageerde en was de eerste !!! (ik was verbaast)
Geen 940 LPT 1996
Topics: 176
Mag ik zo onbescheiden zijn om te vragen wat zoiets nou kost?
Ik zoek het ook al een tijdje, maar dezedus net even gemist; damn!
Het heeft mij de oude set stoelen en achterbank gekost en een half uurtje werk om de stoffen bekleding om te ruilen voor het leer .
Dus het heeft mij niets in euro's gekost alleen tijd !!
De persoon had er een rit voor over van 2,5 uur en de overtocht met de boot en weer 2,5 uur terug in z'n 245 begrafenis uitvoering 8)
en het ziet er nog goed uit ook voor z'n leeftijd het komt uit een turbo van 83 en moet alleen een naadje bovenop de rugleuning van de achterbank laten naaien en evt. een lekkere schoonmaak/invet beurt .
Geen 940 LPT 1996
en als je wat slijtageplekjes hebt dan kun je t goed bijwerken met zwarte leerverf. Pas daarna invetten!