Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
240-260 jubileumparty
Een heel goed geslaagd evenement, prima lokatie, errug veel 240 / 260 ers, uitmuntende catering, heel gave band uit de jeugd van de meeste aanwezigen (mezelf incluis) een kinderprogramma (goochelaar, Cees heeft het erg naar zijn zin gehad). en een heel leuke sfeer, met allemaal volvofanaten.

We waren wel de enige met onze volvolvo t-shirts, niet om iemand de ogen uit te steken of zo maar om te laten zien dat we echte volvogekken zijn.

Er waren wel volvolvo forummers die hem niet aan hebben durven doen.

In ieder geval hier een foto impressie, het volledige fotoalbum vind je hier: (niet te veel kwijlen boven je toetsenbord)

http://picasaweb.google.nl/kkettenis/240260jubilee

[Afbeelding: img0004uc1.jpg]
[Afbeelding: img0003cl3.jpg]
[Afbeelding: img0009cb8.jpg]
[Afbeelding: img0012vy1.jpg]

De "koninging" in haar limousine:

[Afbeelding: img0062en5.jpg]

Een ERG mooie GT van Schmidt:

[Afbeelding: img0014xz1.jpg]

En een heleboel 240Ãrs (inclusief 1 244 GL D6 (handgeschakeld)

[Afbeelding: img0034js3.jpg]
[Afbeelding: img0037nz2.jpg]
[Afbeelding: img0041pp7.jpg]

244 GL D6 aut. 1981 ,[Afbeelding: img00121d.jpg] en de Smurfette (GL Automatic) uit 78 [Afbeelding: foto00631k.jpg]
Mooie foto's (lees auto's)

Toch spijt het mij nog niet dat ik geen lid meer ben ;D
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Hier dezelfde reactie. Big Grin
Het enige wat ik mis, is aan mijn lidmaatschap is 1 á 2 keer per jaar een evenement als dit. :-\
Het scheelt me wel een hoop ergernis 8) ;D
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Was er ook. Een geslaagde dag, flink genoten, veel mensen gesproken. Alleen het geluid van de band van wat hard.

Mooi foto's van Kkettenis!
http://www.everyoneweb.com/volvorider
Volvo 240 estate, classic limited edition 1046/1600 MY'93, amerikaanse uitvoering
Volvo 240 sedan, Super MY'91 G3
volvorider schreef:Was er ook. Een geslaagde dag, flink genoten, veel mensen gesproken. Alleen het geluid van de band van wat hard.

Mooi foto's van Kkettenis!

Uuuuh zeg maar Klaas, leuk je eens te hebben ontmoet Volvorider!

En ja ik heb nog geen ergernis gelukkig, en was niet van plan het ook te krijgen.

244 GL D6 aut. 1981 ,[Afbeelding: img00121d.jpg] en de Smurfette (GL Automatic) uit 78 [Afbeelding: foto00631k.jpg]
Was er ook, en errug veel mooie 240-ers gezien. Diverse VolVolvo forummers gesproken, Klaas, Volvorider. ruuds70 en Gideon.
Muziek stond inderdaad een beetje hard, maaar buiten was het prachtig weer en met de auto's uiteraard.
Klaas vanharte gefeliciteerd met de verjaardag van "Sil".
Frans z'n Volvo's: Volvo Amazon Kombi P221, B18A+ overdrive 1965, Volvo XC70, Titanium 2016,USA import
Inderdaad. Het was een geslaagd evenement! Wink
Er waren mooie auto's te zien en tevens vonden we de info over het APK gebeuren best wel interessant. Tongue Betreffende de lokatie kan ik alleen maar zeggen dat die prima was. Ook voor de inwendige mens werd goed gezorgd. De band maakte goede muziek. Gelukkig was het prima weer en konden zij die de muziek te hard vonden buiten gaan staan. Ikzelf vond het prima zo. 8)
Al met al een geslaagde happening en een woord van dank aan al diegene die hieraan mee hebben gewerkt.

Gerard
264GLE 1981
kkettenis schreef:Uuuuh zeg maar Klaas, leuk je eens te hebben ontmoet Volvorider!

Eensgelijk Klaas!
http://www.everyoneweb.com/volvorider
Volvo 240 estate, classic limited edition 1046/1600 MY'93, amerikaanse uitvoering
Volvo 240 sedan, Super MY'91 G3
Hallo allemaal,

Hierbij nog wat foto's van afgelopen zondag bij het jubilee evenement van het 240/260 register.

http://picasaweb.google.com/blauwebak.vo...terJubilee

Perfect geregelde middag! Ik ben daar lid van sinds okt. vorig jaar. Wat mij verbaast zijn de opmerkingen op dit forum (en ook op het register forum) tav de organisatie/bestuur van dit register.

Wat ik zie is dat een aantal mensen een behoorlijke inspanning levert om een zo groot mogelijke groep binnen dit register te gerieven en het lijkt mij voor deze mensen ook allemaal vrije tijd. Ik heb daar niet anders dan respect voor.

Het gaat me er niet om dat ik alle hartzeer die er blijkbaar is te horen krijg maar als nieuw lid verbaast het mij.

Gr.

Eric
PP, jaag je niet iedereen weg! ;D

HEY ik zie mn eigen t-shirt daarzo! (Volvolvo.nl shirt!) Cool! Wel grappig om te zien dat iemand die ik niet ken met mijn ontwerp rondloopt en dat dus leuk vindt blijkbaar! :-)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  240-260 jubileumparty RonnieDuck 0 1.677 13 October 2007, 08:46
Laatste bericht: RonnieDuck

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)