Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zeer handig bij verzendingen vanuit Amerika!!!
Zoals sommige van jullie al weten heb ik wat leuke spulletjes uit Amerika laten komen. Het meeste heb ik via Ebay gekocht en hierbij heb ik gebruik gemaakt van de diensten van Ellen den Otter. Zij woont in de States en ik heb de artikelen die ik via Ebay heb gekocht naar haar laten versturen en zij heeft dit in ÃÃn pakket naar mij laten versturen. Hiervoor vraagt zij een kleine vergoeding, maar het bespaart je heeeel veel verzendkosten. Bovendien zijn er veel verkopers op Ebay die alleen binnen de States verzenden, dat levert dan ook geen beperking meer op.
Alles is zeer goed verlopen en ik kan dit aan iedereen aanbevelen. Een toppertje, dus :-*

Haar website is hierrrrrr

[Afbeelding: imgp2586ci3.jpg]
1980 GL Diesel (USA)
Antwoord
Dat is zeker handig ja. Kan ze ook spullen inpakken als "gift"?
Antwoord
Dat moet geen probleem zijn. Je kunt haar altijd even mailen.
1980 GL Diesel (USA)
Antwoord
LOL, Wink Wink, wel belangrijk!!!
heb voor de Dondervogel weleens wat laten komen uit de Usa, helaas via UPS, en mocht buiten de btw + verzendkosten ook nog eens invoerrechten betalen, kwam neer op een item(Dynamo+ snaren) van $135.- dat ik in totaal € 450.- n\moets betalen, dus maar weer retour gegeven.
is/kan een redelijke domper zijn. ;D ;D
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
Ik heb de verzendkosten vantevoren betaald, dus geen verassingen achteraf.
1980 GL Diesel (USA)
Antwoord
Maar die invoerrechten kunnen er altijd nog bij komen, toch?

Ellen ten Otter schreef:Alle invoerrechten en belastingen zijn de verantwoordelijkheid van de ontvanger.

Verrassing!
Antwoord
:-X :-\
1980 GL Diesel (USA)
Antwoord
Daarom was de vraag van Dop wel handig.
De kans van een belastingaanslag op een kadootje is aanzienlijk kleiner. ;D ;D ;D
Tenzij ons uitgebreide ledenbestand verklikkers of zelfs douanebeambten herbergt. ??? :-[
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
Ik durf niet zoveel meer te zeggen, maar het is volgens mij zo dat als er op het pakket "used car parts" staat, de kans klein is dat de douane moeilijk gaat doen.

Ach, het moet ook een beetje spannend blijven toch? :Smile ;D

Citaat:Tenzij ons uitgebreide ledenbestand verklikkers of zelfs douanebeambten herbergt. Huh? Verlegen
:-X Wink
1980 GL Diesel (USA)
Antwoord
toeval bestaat niet???
net een Nokia bluetooth carkit uit Amerika binnen, waarde $32.24 verzendkosten $ 17.75, maar of ik nog wel even € 9.40 wil bijbetalen :Smile :Smile
[Afbeelding: t_invoerenm_054236b.jpg]
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Gestart vanuit een drama, mooi uitgevoerd, net niet ge-eindigd in drama... Jambon 8 4.144 15 February 2010, 04:36
Laatste bericht: Martin245

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)