Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Megasquirt en Megaview
Bij deze wil ik een paar fotoos laten zien van mijn megasquirt en megaview welke ik wil gaan gebruiken voor mijn volvo 240 dl 2,3 uit '86 waar een b21et met intercooler inkomt. Tevens zit gasinjectie in de planning.

Voor mijn megaview heb ik ipv het vfd display een lcd display gebruikt. Nadat ik mijn megaview inelkaar had gesoldeerd bleek dat de lucht temp. en water temp. in fahrenheit werd aangegeven, inmiddels heb ik hier software ingezet die de temperaturen in celcius aangeeft. Gelukkig hebben we een programmer op mijn werk die deze processor ondersteunt.

klik op de link voor meer megaview fotoos.
http://picasaweb.google.nl/criminiels

[Afbeelding: megaview%20met%20tekst1.jpg?imgmax=800]
[Afbeelding: megaview%20met%20tekst3.jpg?imgmax=800]
[Afbeelding: opstelling.jpg]
Volvo 240 dl '90 414000 YK36BH ipd 25/22 gele koni's 4cm verlaagd<br />Volvo 245 turbo int. megasquirt project '84 312000 LG39LH RIP<br />Volvo 360 GLT '88&nbsp; TB33XF<br />Volvo 244 '79 B230F LPG ipd 25/22 bilsteins rondom 4cm verlaagd
Antwoord
Dat is wel wat compacter dan een laptop Big Grin
Antwoord
als ik dit zie... dan gaan mn vingers jeuken..... ;D

mooi spul hoor !

Palmtop met touchscreen lijkt me idd ook handiger.. werkt een PocketPC ook? daar moet ik er ook nog ergens eentje van hebben liggen (Compaq Ipaq 3630 als ik me goed herinner).

Maar voorlopig eerst KMS trouble voor ik weer aan mn eigen auto verder kan. Wink
Antwoord
Citaat:Persoonlijk vindt ik die megaview veel te duur voor wat je ervoor krijgt.

koste me $38 voor een partial kit(pcb en processor),lcd had ik nog en de rest van de componenten zat ver beneden 5euro.

Maar ik ben het meteen met je eens dat een pamlpje veel leuker en functioneler is.
Megaview is een leuke uitbreiding waarop je je parameters kunt zien(kan met palmpje ook) maar voor het afstellen en tunen is de megaview niet praktisch (heb ik hem ook niet voor gekocht) en geef ik toch de voorkeur aan de laptop.

palmpje staat op verlanglijstje.........
Volvo 240 dl '90 414000 YK36BH ipd 25/22 gele koni's 4cm verlaagd<br />Volvo 245 turbo int. megasquirt project '84 312000 LG39LH RIP<br />Volvo 360 GLT '88&nbsp; TB33XF<br />Volvo 244 '79 B230F LPG ipd 25/22 bilsteins rondom 4cm verlaagd
Antwoord
lijkt wel onkruid die MS
ze schieten als paddestoelen uit de grond.

zo'n palmpie lijkt me wel wat.
vooral om straks te loggen.
het dashbordje is wel grappig zie alleen het nut er niet zo van in.
kan je zien onder weg als bijv. je gasklep het nog doet.
merk je van zelf als je het rechter pedaal onder je voet naar beneden drukt. ;D ;D ;D
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)