Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tankdop
De tankdop van een estate van '92, is dat een universeel ding - of is hij te vervangen door een universeel ding - of moet ik naar de Volvodealer?
Antwoord
Je dop bij de pomp laten liggen? :-\ :-X

Ik heb er nog wel liggen 8)
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
De dop is op het dak gelegd - terwijl er zo'n handig beugeltje aan de binnenkant van het klepje zit - en is daar na het tanken blijven liggen, tot een stukje op de snelweg... (heb ik me laten vertellen, ik was er zelf niet bij...)
Antwoord
Hetzelfde verhaal gaat op voor de dop van mijn gasvulpunt :-X
Antwoord
Het was geen dop die je op slot kon doen... maar ik zal morgen eens kijken, er zit hier een - al dan niet normale - automaterialenzaak op de hoek, bedankt voor de tip. Peter ook bedankt, het zou me enorm van je tegenvallen als je er geen had liggen, maar om nou tot de puzzelrit in/rond Hardinxveld te wachten...
Antwoord
Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Antwoord
Mijn opa had een Lada Samara '86 :Smile met een afsluitbare benzinedop. D wagen is er niet meer maar ik heb de afsluitbare dop op mijn auto. :-X
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Antwoord
Ah, dus ik kan bij de automaterialenzaak gewoon vragen om een Ladatankdop!
Antwoord
Ik heb bij de volvo dealer ook een nieuwe -afsluitbare- tankdop gehaald, koste me 12,95 incl. de btw.
Antwoord
Ook weer opgelost:

[Afbeelding: dsc00501gi0.jpg]

Inderdaad een Hella. Wel meer dan 12,95, maar ik hoefde er in ieder geval niet voor naar de Volvodealer.

(Maar niet meer die mooie rooie van de oude DL...)
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)