Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wa's dat nou ???
Tijdens het opsporen van een storing in mijn centrale vergrendeling raakte ik per ongeluk deze zekering aan toen de motor liep.

[Afbeelding: 728049_25_full.jpg]

[Afbeelding: 728049_26_full.jpg]

De motor hikte even en liep weer door.
Daarna uit nieuwsgierigheid nog maar even wat langer aangetikt, ik zag een klein vonkje bij de zekering, deze bleef wel heel maar de motor sloeg af..... :?:
Iemand enig idee waar deze zekering voor dient :?:
Er komt een rode draad vanaf de accu plus, gaat vervolgens naar deze zekering + houder en verdwijnt dan naar een kabelboom.

Ook een goed bericht, mijn electrische schuif/kanteldak doet het na dit avontuur weer gedeeltelijk, hij kantelt wel weer maar schuift nog niet. :?

Denk misschien aan een voedingsdraad naar de motor van het schuif/kanteldak die onder mijn hemeltje van de binnenbekleding zit :?:
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.

Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Antwoord
Sorry,

moet dit zijn:

[Afbeelding: relaispag1wl2.th.png]

[Afbeelding: relaispag2zq4.th.png]
Frans z'n Volvo's: Volvo Amazon Kombi P221, B18A+ overdrive 1965, Volvo XC70, Titanium 2016,USA import
Antwoord
Birnie F schreef:Sorry,

moet dit zijn:

[Afbeelding: relaispag1wl2.th.png]

[Afbeelding: relaispag2zq4.th.png]

Zou je deze schema's misschien in een mailtje naar mij willen sturen :?:

ericsaskia @hotmail.com (wel even de spatie voor het apestaartje weg halen :wink: )

De imageshack afbeeldingen zijn niet meer leesbaar als ik ze vergroot.

Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Antwoord
Of een 25A zekering voor de brandstofinjectie of een ??A voor de ontsteking. Ws. zitten de stekkertjes een beetje los.
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
Marc vd Marel schreef:Of een 25A zekering voor de brandstofinjectie of een ??A voor de ontsteking. Ws. zitten de stekkertjes een beetje los.

Hij is 25A, zou dus voor de brandstofinjectie kunnen zijn :?:
Lijkt mij dat dat toch niet zo knullig ex fabriek komt :?:

Antwoord
Ik heb daar drie zekeringen dacht ik, allemaal in andere houdertjes die los aan hun draadjes bungelen, een paar zien er origineel uit, hoe knullig wil je het krijgen. Maar ze functioneren, dus is het goed. "No importa, sirve", zeggen ze in Mexico.
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
deusjevo schreef:Zou je deze schema's misschien in een mailtje naar mij willen sturen :?:

ericsaskia @hotmail.com (wel even de spatie voor het apestaartje weg halen :wink: )

De imageshack afbeeldingen zijn niet meer leesbaar als ik ze vergroot.

Ik heb ze ontvangen Birnie, thanks :!:
Ik heb geloof ik 164 pagina's uitgeprint ( [size=9px]op m'n werk natuurlijk :wink: [/size] )

Antwoord
@ Birnie F of Deusjevo:

Ook heel erg geinteresseerd in de schema's, dus als 1 van jullie dat zou kunnen doorsturen naar mij?

rpostema at gmail.com

Bvndnk, Rob
[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord
deusjevo schreef:
Marc vd Marel schreef:Of een 25A zekering voor de brandstofinjectie of een ??A voor de ontsteking. Ws. zitten de stekkertjes een beetje los.

Hij is 25A, zou dus voor de brandstofinjectie kunnen zijn :?:
Lijkt mij dat dat toch niet zo knullig ex fabriek komt :?:

zo ziet ut er bij mij uit:
http://www.volvolvo.nl/forum/viewtopic.php?t=2414

niet echt knullig vind ik :wink:
ps laden duurt even met die posters :wink:
Volvo 240 1993 b200f 275.000km
Lomp maar lekker.
Antwoord
Volgens mij kan deze topic op slot......niet actueel, toch?
http://www.everyoneweb.com/volvorider
Volvo 240 estate, classic limited edition 1046/1600 MY'93, amerikaanse uitvoering
Volvo 240 sedan, Super MY'91 G3
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)