12 December 2020, 21:04
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 8 January 2021, 14:18 door Kogelman.)
Ik ruim mijn schuur op, daarom zijn er diverse Volvo spullen te koop:
Vetgedrukte prijzen zijn de verlaagde prijzen
- Set Draco velgen (15 inch), zeer nette set incl. 4 naafkapjes (bij 2 naaikapjes ontbreekt het logo), deze velgen zijn sinds ze gespoten zijn nooit gemonteerd geweest. 250,-
- zeer nette 240 gril, alle bevestigingspunten heel. Prijs: 40,-
- contactslot met 2 sleutels (240/740?). Prijs: 20,-
- wielkap, logo is vervaagd (ik heb er maar eentje). Prijs: 5,-
- Nette set buiten spiegels, kappen zijn onbeschadigd (moeten nog gespoten worden). Prijs: 50,- VERKOCHT
- Set verchroomde scharnieren achterklep 245. Prijs: 50,- VERKOCHT
- Twee schuifdak motortjes, werking onbekend. Prijs: 10.- per stuk
- NOS, klemmetje zonneklep nieuw in de verpakking (Volvo 1360894). Prijs: 5,- p stuk EEN VERKOCHT, nog eentje over
- NOS, asbak Volvo uit 1990, nooit gebruikt (ik vermoed Volvo 340?): Prijs 25,-
- Toerenteller Volvo 340. Prijs: 25,-
- Kap luchtfilterhuis.Prijs: 10,-
- 2 beige hoofdsteunen (eentje heeft een kleine beschadiging). Setprijs: 20,-
- 4 tellerbakken 240 (werking onbekend). Prijs: 35,- p stuk.
- Set nette, gebruikte achterlichten 740 mark 1, origineel Valeo. Randen zijn heel, in 1 lamp zit een heel klein pitje. Setprijs: 100,-
- Zware verchroomde likrubbers voor op de 4 portieren van een sedan (ik weet niet precies welk type: 240? 740?). Mooie staat, zonder beschadigingen. Setprijs: 100,-
- NOS nog in de originele verpakking: strips voor onder het driehoekig raampje achterste ruitje sedan 740. Volvo nummer: 1358877. Prijs: 20,- per stuk.
- Twee Motortjes koplampwissers, werking: onbekend. Prijs: 10,- VERKOCHT
- Volvo Sound D-stijl speaker (werking onbekend). Prijs: 20,- incl interieurdeel waar deze in hoort (het hardboardaan de achterkant is niet stevig meer)
- Zwart hoekstukje met verchroomde baan in het midden voor een 240 estate nabij achterklep + diverse plafondlamp kapjes. Prijs: 5,- per stuk
- Diverse zwart plastic interieurdelen Volvo 240: blind afdekkapje, hoekjes dashboardstrip etc. Prijs: 15,-
- Diversen: 2 Volvo logo's (groot en klein). Prijs: 5,- per stuk. Diverse tankdoppen (oa rode Volvo dop en verchroomde Fiat tankdop met sleutel). Prijs: 10,- per stuk.
Serieuze biedingen worden ook in overweging genomen. Reacties graag via PB.
Op verzoek kan ik detailfoto's sturen.
Afhalen in de regio Deventer/Zwolle. Verzenden kan ook, kosten daarvoor zijn voor de koper.
groet,
Kogelman
Vervolg 1 vd foto's vd advertentie:
Vervolg 2 vd foto's vd advertentie:
Vervolg: foto's deel 3 vd advertentie
Vetgedrukte prijzen zijn de verlaagde prijzen
- Set Draco velgen (15 inch), zeer nette set incl. 4 naafkapjes (bij 2 naaikapjes ontbreekt het logo), deze velgen zijn sinds ze gespoten zijn nooit gemonteerd geweest. 250,-
- zeer nette 240 gril, alle bevestigingspunten heel. Prijs: 40,-
- contactslot met 2 sleutels (240/740?). Prijs: 20,-
- wielkap, logo is vervaagd (ik heb er maar eentje). Prijs: 5,-
- Nette set buiten spiegels, kappen zijn onbeschadigd (moeten nog gespoten worden). Prijs: 50,- VERKOCHT
- Set verchroomde scharnieren achterklep 245. Prijs: 50,- VERKOCHT
- Twee schuifdak motortjes, werking onbekend. Prijs: 10.- per stuk
- NOS, klemmetje zonneklep nieuw in de verpakking (Volvo 1360894). Prijs: 5,- p stuk EEN VERKOCHT, nog eentje over
- NOS, asbak Volvo uit 1990, nooit gebruikt (ik vermoed Volvo 340?): Prijs 25,-
- Toerenteller Volvo 340. Prijs: 25,-
- Kap luchtfilterhuis.Prijs: 10,-
- 2 beige hoofdsteunen (eentje heeft een kleine beschadiging). Setprijs: 20,-
- 4 tellerbakken 240 (werking onbekend). Prijs: 35,- p stuk.
- Set nette, gebruikte achterlichten 740 mark 1, origineel Valeo. Randen zijn heel, in 1 lamp zit een heel klein pitje. Setprijs: 100,-
- Zware verchroomde likrubbers voor op de 4 portieren van een sedan (ik weet niet precies welk type: 240? 740?). Mooie staat, zonder beschadigingen. Setprijs: 100,-
- NOS nog in de originele verpakking: strips voor onder het driehoekig raampje achterste ruitje sedan 740. Volvo nummer: 1358877. Prijs: 20,- per stuk.
- Twee Motortjes koplampwissers, werking: onbekend. Prijs: 10,- VERKOCHT
- Volvo Sound D-stijl speaker (werking onbekend). Prijs: 20,- incl interieurdeel waar deze in hoort (het hardboardaan de achterkant is niet stevig meer)
- Zwart hoekstukje met verchroomde baan in het midden voor een 240 estate nabij achterklep + diverse plafondlamp kapjes. Prijs: 5,- per stuk
- Diverse zwart plastic interieurdelen Volvo 240: blind afdekkapje, hoekjes dashboardstrip etc. Prijs: 15,-
- Diversen: 2 Volvo logo's (groot en klein). Prijs: 5,- per stuk. Diverse tankdoppen (oa rode Volvo dop en verchroomde Fiat tankdop met sleutel). Prijs: 10,- per stuk.
Serieuze biedingen worden ook in overweging genomen. Reacties graag via PB.
Op verzoek kan ik detailfoto's sturen.
Afhalen in de regio Deventer/Zwolle. Verzenden kan ook, kosten daarvoor zijn voor de koper.
groet,
Kogelman
Vervolg 1 vd foto's vd advertentie:
Vervolg 2 vd foto's vd advertentie:
Vervolg: foto's deel 3 vd advertentie
940 Estate LE 1998 B230FK+MBC Vialle LPG-G3 automaat Nautic Blue
740 sedan 1987 B230F "Blue Monday" benzine automaat royal blue, beige leder244 sedan 1983 B23A "Big Nose" benzine, M47, Moerkbla Metallic Volvo lakkleur 200-2