Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
940 Carbage Oostblok
#1
Sinds vanmorgen in het bezit van een 940 2.3L uit 1994. Bedoeld om ons team (4p.) in januari 2021 als deelnemer van de Carbage Run naar het Oostblok te brengen (en het liefst ook terug). Toen we wisten dat we mee zouden gaan doen wisten we eigenlijk ook al direct dat het een Volvo moest worden. En dan geen 'nieuwe' V70, maar een 740, of 940. Ben inmiddels al wat jaartjes lid hier en heb een V70 als daily driver.

Uiteraard hebben we niet de hoofdprijs betaald (dat is ook het bijbehorende spelletje), maar moeten er ook wat dingen gebeuren. De Volvo heeft al even geen APK meer. We zijn met een handig team, maar niet technisch onderlegd. Hoop onder meer met behulp van dit forum toch een end te kunnen komen.

Klein lijstje van mankementen;

- Remlichten functioneren niet
- Gaatje in uitlaat
- Snelheidsmeter functioneert niet.
- Geopende auto sluit volledig dmv automatische vergrendeling wanneer je aan handgreep bestuurdersdeur buitenzijde komt (echt niet handig als sleutel nog op contact staat)
- Paar cosmetische dingen, zoals ontbrekend raamrubber voorzijde en ontbrekend spiegelglas buitenspiegel.

Daarnaast zijn er nog vast wat dingen die ik vergeten ben of die we nog niet ontdekt hebben. Feest kan echter beginnen!

Voor mogelijke oplossingen van bovenstaande problemen zal ik binnenkort wat dieper het forum in duiken. Mochten er echter tips of oplossingen voor handen zijn hou ik me aanbevolen...


Bijlagen Afbeeldingen
   
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)