23 October 2006, 23:36
Inmiddels heeft het Turbo-virus zijn werk gedaan en is de auto steeds mooier en beter geworden.
'Helaas' liep ik een paar weken geleden tegen een 780 Turbo 16-klepper aan (165 van gebouwd) en deze was zo voordelig, dat ik hem niet kon laten staan.
En om nu voor de grap drie zware Volvo's in de wegenbelasting te hebben (w.o. LPG) is ook wat te gortig, dus gaat de 245 ruim twee jaar op stal, tot deze belastingvrij is.
Als ik de verhalen van de beurshandelaren mag geloven, is de 240-serie helemaal 'hot' aan het worden voor de belastingvrije rijder, dus kunnen we straks weer helemaal hip meedoen.
Maar we blijven op het forum!
'Helaas' liep ik een paar weken geleden tegen een 780 Turbo 16-klepper aan (165 van gebouwd) en deze was zo voordelig, dat ik hem niet kon laten staan.
En om nu voor de grap drie zware Volvo's in de wegenbelasting te hebben (w.o. LPG) is ook wat te gortig, dus gaat de 245 ruim twee jaar op stal, tot deze belastingvrij is.
Als ik de verhalen van de beurshandelaren mag geloven, is de 240-serie helemaal 'hot' aan het worden voor de belastingvrije rijder, dus kunnen we straks weer helemaal hip meedoen.
Maar we blijven op het forum!
45 Turbo Intercooler, 1800 E & ES, 780 Turbo IC 16V, 965 2.5 24V