2 February 2017, 14:58
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 17 February 2017, 21:49 door Archermusic.)
YIn verband met het hebben van 1 auto teveel heb ik besloten afstand te doen van mijn Volvo 850. Het betreft hier een echte 850 GLT alter 1, dus van de eerste serie met de 170 pk 20 kleppen motor in de kleur wit. De km stand staat momenteel op 334k dus net ingereden.
Alles wat je nodig hebt zit erop,
- cruisecontrol
- ijskoude werkende airco
- electrisch bedienbaar schuif/kanteldak
- Heerlijke stoelverwarming
- Soepel schakelende automaat mey sport- en winterstand
- Sips
- Electrisch verstelbare spiegels
- Electrisch verstelbare ramen
- Automatische ontgrendeling met afstandsbediening en alarm
- Goed geluidssysteem met CD speler en 4 luidsprekers
- Trekhaak
- Skiluik
- half lederlook interieur in zeer goede staat in de kleur blauw
De auto heeft recent groot onderhoud gehad (factuur aanwezig) waarbij alle noodzakelijk onderhoud is gedaan inclusief remvloeistof service. Er zat wat speling op de fusees en deze heb ik meteen ook laten vervangen. De auto staat nu op lichtmetalen Volvo velgen met Vredestein Snowtrac winterbanden en bij de verkoop in zit een compleet set dezelfde velgen met daarop Vredestein Sporttrac banden, allen met nog meer dan genoeg profiel.
Optisch is de auto voor zijn leeftijd en km staat uitzonderlijk goed te noemen. Er op een paar krasjes na is het lakwerk nog echt schitterend. De auto staat bij mij mooi droog in de garage.
De auto schakelt en remt zoals het hoort en de motor klinkt echt formidabel en trekt als een beer. Het verbruik ligt (gemeten) tussen de 1 op 10 en 1 op 12.
De apk is nog geldig tot september en daar worden geen problemen verwacht aangezien ik de auto laatst volledig heb laten nazien tijdens het onderhoud.
Deze auto heeft inmiddels een cultstatus en ik zou graag zien dat een liefhebber hierna goed voor het beestje zal zorgen.
Ik heb nog meer foto's en deze kan ik op verzoek toesturen.
Richtprijs is rond de 1500 euro.
Bij serieuze interesse graag een mailtje sturen naar: archermusic@live.nl. Proefrijden altijd mogelijk en de koffie staat klaar!
Met vriendelijke groet,
Jeroen
Alles wat je nodig hebt zit erop,
- cruisecontrol
- ijskoude werkende airco
- electrisch bedienbaar schuif/kanteldak
- Heerlijke stoelverwarming
- Soepel schakelende automaat mey sport- en winterstand
- Sips
- Electrisch verstelbare spiegels
- Electrisch verstelbare ramen
- Automatische ontgrendeling met afstandsbediening en alarm
- Goed geluidssysteem met CD speler en 4 luidsprekers
- Trekhaak
- Skiluik
- half lederlook interieur in zeer goede staat in de kleur blauw
De auto heeft recent groot onderhoud gehad (factuur aanwezig) waarbij alle noodzakelijk onderhoud is gedaan inclusief remvloeistof service. Er zat wat speling op de fusees en deze heb ik meteen ook laten vervangen. De auto staat nu op lichtmetalen Volvo velgen met Vredestein Snowtrac winterbanden en bij de verkoop in zit een compleet set dezelfde velgen met daarop Vredestein Sporttrac banden, allen met nog meer dan genoeg profiel.
Optisch is de auto voor zijn leeftijd en km staat uitzonderlijk goed te noemen. Er op een paar krasjes na is het lakwerk nog echt schitterend. De auto staat bij mij mooi droog in de garage.
De auto schakelt en remt zoals het hoort en de motor klinkt echt formidabel en trekt als een beer. Het verbruik ligt (gemeten) tussen de 1 op 10 en 1 op 12.
De apk is nog geldig tot september en daar worden geen problemen verwacht aangezien ik de auto laatst volledig heb laten nazien tijdens het onderhoud.
Deze auto heeft inmiddels een cultstatus en ik zou graag zien dat een liefhebber hierna goed voor het beestje zal zorgen.
Ik heb nog meer foto's en deze kan ik op verzoek toesturen.
Richtprijs is rond de 1500 euro.
Bij serieuze interesse graag een mailtje sturen naar: archermusic@live.nl. Proefrijden altijd mogelijk en de koffie staat klaar!
Met vriendelijke groet,
Jeroen