28 December 2016, 01:10
..van een 700 / 900 serie.. ens zien of dat redelijkerwijs onder een 100 / 200 te bouwen is..
Multilink..
|
28 December 2016, 01:10
..van een 700 / 900 serie.. ens zien of dat redelijkerwijs onder een 100 / 200 te bouwen is..
3 January 2017, 23:36
(28 December 2016, 01:10)HJambon schreef: ..van een 700 / 900 serie.. ens zien of dat redelijkerwijs onder een 100 / 200 te bouwen is.. Hallo, ik heb een 960 station uit 1994 voor onderdelen staan. Zoek je zo'n achteras? Gr Wybo Kortmann
Volvo 164 E Aut 1975
Volvo 265 GL 1979 Volvo 745 TDIC Aut 1986 Volvo 850 GLT Estate 1993
3 January 2017, 23:47
even wennen hoor, dit nieuwe jasje...
als het een multilink is wel, waar staat ie..?
4 January 2017, 10:39
(3 January 2017, 23:47)Jambon schreef: even wennen hoor, dit nieuwe jasje...Staat in helmond. Uitvoering met nivomats, is het dan wel of geen multilink? Ben ff gaan googlen, en krijg de indruk datt de multilink alleen bij sedans tot ergens in 1994 is gebruikt...
Volvo 164 E Aut 1975
Volvo 265 GL 1979 Volvo 745 TDIC Aut 1986 Volvo 850 GLT Estate 1993
4 January 2017, 11:01
Ik dacht alleen de late 960 v90.
940 heeft gewoon starre as. Verstuurd vanaf mijn E5603 met Tapatalk
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970
4 January 2017, 11:23
Dacht ook dat de multilink met schroefveren niet onder de estate heeft gehangen. Deze was te zwaar en nam teveel plek in. Kon ook niet zoveel last dragen. De latere multilinks hadden een kunststof bladveer dwarsliggend en die lag ook onder de estates.
Denk ook dat ke het nodige carrosserie werk krijgt want de spoorbreedte is ook een stukje breder dan je 142. Wel een uitdaging die bij je past Raymond
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
4 January 2017, 11:32
(4 January 2017, 11:01)Jerry schreef: Ik dacht alleen de late 960 v90. Ik heb de versie met de bladveer icm nivomats. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Volvo 164 E Aut 1975
Volvo 265 GL 1979 Volvo 745 TDIC Aut 1986 Volvo 850 GLT Estate 1993
dan zou het de onderste van de 2 moeten zijn..
![]() wellicht een beter plaatje.. ![]() diverse draagarmen.. De versie met het minste onafgeveerde gewicht is uiterard het mooiste, een 140 weegt immers een stuk minder.. Die met de kunststof veer zl daardoor ook niet kunnen, 'even' een aangepaste bladveer laten maken zie ik niet gebeuren.. ![]()
5 January 2017, 18:46
Bmw achteras, ff zoeken op turbobricks past precies op de chassisbalken.
Zou geen multilink pakken, weinig customize mogelijkheden, vervelende rubbers en een onvervangbare bladveer. Goedkoop lpg uitbouwen, laswerk en onderhoud? www.kdlautomotive.nl
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
Kenteken 760 Multilink. | Jambon | 2 | 2.416 |
9 February 2019, 15:49 Laatste bericht: Jambon |
|
Stofplaten Multilink 700 - 900 serie. | Raymond_63 | 0 | 1.304 |
23 January 2019, 20:23 Laatste bericht: Raymond_63 |
|
Uitlaat 760 turbo multilink | hylke | 0 | 1.553 |
5 March 2016, 23:59 Laatste bericht: hylke |