Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
achterschermranden
Goedemiddag,

Ik moet de wielranden van de achterschermen laten doen ivm roest. Heb zelf weinig tijd en wil eigenlijk dat het voor de winter gebeurd.

Heeft iemand een goed adres in de buurt van A'foort ?

Enige idee m.b.t. de kosten ?

Bedankt voor tips !

Groeten,
Erik
Antwoord
Ingka schreef:Goedemiddag,

Ik moet de wielranden van de achterschermen laten doen ivm roest. Heb zelf weinig tijd en wil eigenlijk dat het voor de winter gebeurd.

Heeft iemand een goed adres in de buurt van A'foort ?

Enige idee m.b.t. de kosten ?

Bedankt voor tips !

Groeten,
Erik

Ik weet helaas geen goed adres in de buurt van Amersfoort maar restauratie van achterschermen kan heel duur uitpakken (als je het GOED wilt laten doen) .
Antwoord
wat is duur ... en weet je elders in NL dan wel een goed adres ? Zelf dacht ik aan een schadeherstelbedrijf ?
Antwoord
Ik heb onlangs iemand gesproken die de achterzijde van zijn oude 245 had laten restaureren (wielkasten, reservewielbakken en achterplaat) en die heeft er toen in totaal 10.000 gulden (4.500 euro) voor betaald.

Alleen de achterschermen laten restaureren zal je bij een autoschadebedrijf toch gauw een paar duizend euro kosten.

Als je met de auto niet zo veel jaren meer wil rijden kun je ook ervoor kiezen om op de rotte plekken wat plaatjes in te laten lassen; dan ben je veel goedkoper uit.
Tussen haakjes: achterschermen van een 240 mogen voor de APK voor een flink deel rot zijn.
Antwoord
jos schreef:Ik heb onlangs iemand gesproken die de achterzijde van zijn oude 245 had laten restaureren (wielkasten, reservewielbakken en achterplaat) en die heeft er toen in totaal 10.000 gulden (4.500 euro) voor betaald.

Als dat de vorige eigenaar van mijn 245 was, dan heeft ie wat overderven. Ik heb de map met rekeningen erbij gekregen. Hij heeft het in1998 laten doen en was 7000 guldsen kwijt. Drie dagen eerder heeft hij een beurt, keuring en cilinderkopvervanging laten uitvoeren, dat kostte dik 2500 gulden. Dus wel bijna 10.000 bij elkaar :wink:
Maar ik ben het eens met je constatering dat alleen je achterschermen al een paar duizend euro kosten. Meesatl komt er nog van alles te voorschijn als je bezig bent, dus word het vanzelf nog een paar duizend duurder Cry
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Peter Timmer schreef:
jos schreef:Ik heb onlangs iemand gesproken die de achterzijde van zijn oude 245 had laten restaureren (wielkasten, reservewielbakken en achterplaat) en die heeft er toen in totaal 10.000 gulden (4.500 euro) voor betaald.

Als dat de vorige eigenaar van mijn 245 was, dan heeft ie wat overderven. Ik heb de map met rekeningen erbij gekregen. Hij heeft het in1998 laten doen en was 7000 guldsen kwijt. Drie dagen eerder heeft hij een beurt, keuring en cilinderkopvervanging laten uitvoeren, dat kostte dik 2500 gulden. Dus wel bijna 10.000 bij elkaar :wink:
Maar ik ben het eens met je constatering dat alleen je achterschermen al een paar duizend euro kosten. Meesatl komt er nog van alles te voorschijn als je bezig bent, dus word het vanzelf nog een paar duizend duurder Cry

Oh, dan heeft ie mij verkeerd voorgelicht :o maar 7000 gulden is ook een smak geld.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)